Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

copywriter

Liczba pozycji: 22
  • Zwłoki przy molo – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 5 %

    Zwłoki przy molo – audiobook

    Tomasz Wandzel  

    Inspektor Janusz Woronko i aspirant Katarzyna Solińska prowadzą śledztwo. Zamordowana została nauczycielka jednego z gdańskich liceów, jej niewidomy mąż kilka dni przed odnalezieniem ciała zgłosił zaginięcie żony. Solińska przesłuchuje koleżankę ofiary. Opowiadanie nagrodzone w ramach konkursu "Kryminalne opowiadanie z Trójmiastem w tle" Tomasz Wandzel – autor powieści (pierwsza wydana w 2011 roku),...

    Data publikacji:

    Cena: 4,74 zł 4,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • Hubert chce ciastko / Ezop – książka
    TANIEJ 5 %

    Hubert chce ciastko / Ezop – książka

    Bartłomiej Świderski  

    Hubert chce ciastko. Hubert chce być wiewiórką. Hubert kocha ludzi i chce, by oni go pokochali. „Wtedy dotarło do niego, że coś tu jest nie tak – z nim albo z ludźmi. Przecież nie zrobił im nic złego. Dlaczego woleli tuczyć sytą wiewiórkę niż wesprzeć głodnego szczura? Tak jak teraz – dlaczego ten rudy sybaryta stoi sobie na środku alejki i wyjada z dłoni zachwyconej dziewczynki słodkie przysmaki,...

    Cena: 31,35 zł 33,00 zł

    Więcej

  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 5 %

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    Data publikacji:

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • TANIEJ 5 %

    VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści – ebook

    Piotr Bucki  

    Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne. „Viral” to pierwsza na polskim...

    Data publikacji:

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 50 %

    Reklamacje. Felietony o reklamie – ebook

    Maciej Ślużyński  

    Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu...

    Data publikacji:

    Cena: 3,45 zł 6,90 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Chłopcy 2 Bangarang – książka
    TANIEJ 5 %

    Chłopcy 2 Bangarang – książka

    Jakub Ćwiek  

    Wznowienie drugiego tomu głośnego cyklu Chłopcy wzbogacone zupełnie nową historią! Wrócili! Dzwoneczek i jej banda wyrośniętych, wiecznie niedojrzałych Chłopców po raz kolejny pokazują, że nie da się oddzielić dobrej zabawy od solidnych kłopotów. I nieważne, czy to klubowy Zjazd, motocyklowa wycieczka do pobliskiego miasta czy pozornie leniwe popołudnie w opuszczonym Lunaparku – każdy dzień to nowa...

    Cena: 33,15 zł 34,90 zł

    Więcej

  • Instrukcja obsługi dzieci – książka
    TANIEJ 5 %

    Instrukcja obsługi dzieci – książka

    Katarzyna Miller   Suzan Giżyńska  

    Poznaj sekret udanego rodzicielstwa Jak wychowywać mądrze dziecko? Jak odnaleźć radość z rodzicielstwa? W jaki sposób pogodzić potrzeby wszystkich członków rodziny – zarówno dorosłych, jak i dzieci? Czego można wymagać od dziecka, czego wymagać się nie powinno? Jak skutecznie komunikować się z dziećmi? Wielu rodziców zadaje sobie podobne pytania. Instrukcja obsługi dziecka to kolejna książka z bestsellerowego...

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Biblia copywritingu – książka
    TANIEJ 5 %

    Biblia copywritingu – książka

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

  • NowośćTANIEJ 5 %

    Dom sekretów – ebook

    Natalia Bieniek  

    Dawne, od lat skrzętnie zatajane sprawy wychodzą na światło dzienne… Stara kamienica w centrum Łodzi skrywa niejedną tajemnicę. Przekonują się o tym jej lokatorzy, kiedy podczas prowadzonego przez Filipa - właściciela odziedziczonego po ciotce mieszkania - remontu dochodzi do niesamowitego odkrycia. Dorota, młoda absolwentka wydziału historii łódzkiego uniwersytetu, próbuje wyjaśnić zagadkę porażającego...

    Data publikacji:

    Cena: 30,40 zł 32,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 22

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA