cos
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Piąte PRAWO SUKCESU – „Inicjatywa i przywództwo” – Napoleon Hill ujawnia nam prawdopodobnie najważniejsze z praw rządzących naszym osobistym sukcesem. Jeżeli nie podejmiesz inicjatywy i nie zaczniesz dowodzić sobą i swoim życiem to ani jedno ze słów, które zapisał Hill nie zadziała w Twoim przypadku. Masz przed sobą praktycznie najbardziej motywujący Tom z wszystkim napisanych przez Napoleona Hilla....
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.: • zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk, reklama ukryta, greenwashing); • reklama a nowe technologie i ochrona danych osobowych (reklama online a dane osobowe, reklama...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Monografia odpowiada na próby identyfikacji perspektyw towarzyszących sprawiedliwości, dyskutowanych od wieków. Jej koncepcja zakłada aby najpierw zbadać i zarysować ogólną perspektywę, a następnie aby te generalia konkretyzować i odnosić do obszarów rzeczywistości społecznej. Zawarto w niej rozważania nad państwem i prawem oraz zagadnieniami dogmatycznoprawnymi z obszaru polskiego procesu administracyjnego....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Maria Supera-Markowska Sławomir Jasiński Jerzy Litwinow Marta Marcos Cardona Norberto Miras Mercedes Navarro EgeaLa monografía presenta cuestiones jurídicas y económicas relevantes para lossistemas de fi nanzas públicas de Espana y Polonia y el diseno de sus políticasfi scales. Su objetivo es identifi car los problemas actuales en este ámbito, tantosistémicos como específi cos, y formular recomendaciones para su solución. Elextenso alcance del análisis ofrece una amplia visión de los problemas actualesde las...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po języku
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie