cukierni
Liczba pozycji: 5
W cukierni – ebook
Bolesław Prus
Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej. Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki. Ciesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Słodki obłęd – audiobook
Anna Bellon
Miłość zaczyna się... w cukierni Powieść z nurtu young adult, romantyczna historia ze stratą w tle Nie jest łatwo wrócić do życia po wielkiej tragedii. Weronika Adamczyk przeżyła coś, czego nie życzy się najgorszemu wrogowi. Straciła ukochanego. I może załamałaby się zupełnie, gdyby nie praca. Praca, która jest pasją. Odskocznię od ciemnych myśli dwudziestoczterolatka odnajduje w cukierni. Skupienie...Data dostępności:
Data publikacji:
Domowa cukiernia Kasi. Zimowe wypieki – ebook
Kasia
Domowa Cukiernia Kasi to seria sezonowych przepisów na Wasze ulubione wypieki. Przepisy, które znajdziecie w tej książce, zostały wybrane spośród wielu propozycji nadesłanych przez miłośników domowych wypieków. W tym wydaniu zapraszamy do krainy zimowych inspiracji, która pachnie cynamonem, imbirem i przyprawami korzennymi. Wprowadź wyjątkową atmosferę w ten zimowy czas i upiecz bliskim radość. Skorzystaj...Data dostępności:
Data publikacji:
Arsène Lupin. Dziewczyna o zielonych oczach – audiobook
Maurice Leblanc
Nowość! Arsène Lupin - dżentelmen włamywacz, którego postać stała się inspiracją dla serialu! Teraz możesz posłuchać jego oryginalnych przygód w formie audio! Audiobook idealny dla fanów detektywa Sherlocka Holmesa! Podczas spaceru ulicami Paryża, Arsène Lupin (alias Raoul de Limésy) nagle znajduje się za mężczyzną, który śledzi blondwłosą, niebieskooką angielską turystkę......Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu – ebook
Michał Rusek
Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób. Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym...Data dostępności:
Data publikacji: