customer

Liczba pozycji: 6
  • CENA NEXTO
    English for Customer Care to podręcznik należący do serii Short Course Series. Jest to dostosowana do potrzeb polskiego użytkownika doskonała pomoc dla każdego, kto chce swobodnie komunikować się w języku angielskim w sprawach służbowych. Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych kursach...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,33 zł 27,10 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,91 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational  drivers.  Customer  engagement  in  this  book  refers  to  the  engagement  of  individual customers, that is, consumer...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,50 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Jeden z najciekawszych kryminalnych debiutów ostatnich lat. Były dziennikarz telewizyjny, wokalista hardcore-punkowej kapeli, miejski radca - Tomasz Żak debiutuje powieścią kryminalną "Trzydziestka". Akcja toczy się współcześnie. W małym, prowincjonalnym miasteczku, które lepsze czasy ma już za sobą, podczas swoich trzydziestych urodzin zostaje zamordowany Tomek, syn trzęsącego miasteczkiem i zwierzęco...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,99 zł 31,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    „(...) The issue of the work is embedded in the mainstream of modern capital practice management in the hospitality industry. The author of the work, in a consequent managerial approach, focused her attention on the importance of employee innovation, human capital profitability and estimation of its ad­ded value in hotel strategic development. The work provides answers to the fundamental questions...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,00 zł 40,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę.  Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się wielcy zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... złamali konwencję! Tradycyjne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,55 zł 34,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,55 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Jak zatrzymać klientów? – ebooki
    CENA NEXTO
    Chcesz zwiększyć sprzedaż nawet o 90% i zatrzymać klientów na dłużej? Chcesz sprawić, by kochali kupować u Ciebie i wracali po więcej z kolejnymi klientami ? Dlaczego klienci odchodzą i jak to zmienić? ? A może masz duży ruch na stronie, ale nie dochodzi do transakcji zakupu? Zrozumienie, czym różni się zadowolony klient od lojalnego, to klucz do długofalowego sukcesu. Budowanie lojalności to proces,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 59,25 zł 79,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,55 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI