cyfrowe
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 3
- Marta Witkowska Magdalena Dobrowolska-Opała Dorota Dziedzic Anna Gogolewska Wojciech Lewandowski Kamil Ławniczak Inna Khovrak Olga Nesterchuk Jaroslav Dvorak Labinot Hajdari Sadmir Karović Elena Kucheryavaya Aleksandra Daniluk Michał Szczegielniak Svetlana Kucheriavaia Tomasz KasperczykW numerze dominują trzy tematy: nowe kierunki w teoriach integracji europejskiej, cyberprzestrzeń i media cyfrowe w Europie oraz wolontariat w czasach COVID-19. W artykułach poświęconych pierwszemu zagadnieniu autorzy z jednej strony analizują zasady i osobliwości strategii soft power różnych państw jako problemu badawczego politologii porównawczej, czy też – opierając się na dostrzeganych rozbieżnościach...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nowoczesny dwumiesięcznik popularno-naukowy, który w nowej odsłonie z powodzeniem wszedł na rynek biznesu. Inspiruje przedsiębiorców i dostarcza praktycznych rozwiązań w oparciu o innowacyjne rozwiązania, aktualne trendy i unikatową wiedzę. Z uwagi na biznesowy charakter pisma, odbiorcami naszych mediów są głównie managerowie odpowiedzialni za zarządzanie firmą i łańcuch dostaw. Pismo skierowane jest...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Profesjonalne czasopismo Marketing w Praktyce już od 1996 roku jest wszechstronnym przewodnikiem dla tych specjalistów, którzy chcą być zawsze na czasie i nadążać za nowatorskimi tendencjami w marketingu, dyktowanymi przez wymagania współczesnego świata, a także jego technologiczne przemiany. Tytuł skierowany jest do ludzi zawodowo zajmujących się marketingiem - dynamicznych i otwartych na najnowsze...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie



