cyfrowej
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Kontynuacja przygód gierczanego detektywa Torkila Aymore’a, który sprawnie porusza się w kosmosie. Ludzkość jest zagrożona a Torkil musi temu zapobiec. Nic nie jest oczywiste, ani proste, szczególnie w świecie zaawansowanych technologii, chociaż emocje, które rządzą tym światem, są niezniszczalne. Torkil po pokonaniu cyfrowej Bestii udaje się na emigrację i ląduje na Gai, pierwszej sterraformowanej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kontynuacja przygód gierczanego detektywa Torkila Aymore’a, znanego już czytelnikom z powieści „Gamedec: Sprzedawcy Lokomotyw”. Tym razem gamedec wyrusza w kosmos, żeby wyjaśnić zagadkę, która może ocalić albo zniszczyć ludzkość. Torkil po pokonaniu cyfrowej Bestii udaje się na emigrację i ląduje na Gai, pierwszej sterraformowanej planecie i zarazem raju nowoczesnych technologii,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy Twoje dane stają się bronią przeciwko Tobie? Zwycięstwo Trumpa, ingerencja Rosji, afera Wikileaks i Brexit - za tymi sprawami stała jedna firma, która pociągała za wszystkie sznurki: Cambridge Analytica. Na wielką skalę potajemnie gromadziła dane użytkowników Facebooka oraz ich znajomych, które następnie reklamodawcy wykorzystywali do bardzo precyzyjnego targetowania reklam. I do manipulowania:...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Superinteligencja. Czy cyfrowe umysły zagrażają człowiekowi? Ludzki mózg to dzieło idealne, najdoskonalszy twór w przyrodzie. Jego dominacją zachwiał komputer Deep Blue, który w 1997 roku pokonał w szachy mistrza świata, Garriego Kasparowa. Od tego czasu sztuczna inteligencja jest na ścieżce intensywnego rozwoju. Czy dominacja superinteligencji nad człowiekiem jest realną perspektywą naszej przyszłości?...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie