cyfrowym
Liczba pozycji: 15
Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym – ebook
Ralf Pispers Joanna Rode Benjamin Fischer
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania,...Data dostępności:
Data publikacji:
Cyfrowy nomada – ebook
Błażej Ciesielski
W tym poradniku znaleźć można odpowiedzi na pytanie: Kim jest cyfrowy nomada? Na kolejnych stronach autor pokaże z czym musi zmierzyć się w codziennym życiu cyfrowy nomada. Dodatkowo czytelnik będzie miał możliwość sprawdzenia, jak można zostać cyfrowym nomadą i jakie narzędzia będą mu potrzebne. Bez lania wody, czarowania. Tylko konkretne, sprawdzone informacje.Data dostępności:
Data publikacji:
iMyśl – ebook
Michał Walendowski
„iMyśl” stawia pytania, prowokuje myślenie i stara się zrozumieć, jak technologia cyfrowa kształtuje nasze życie i kim stajemy w tym nowym, wirtualnym kontekście. Odkrywamy zarówno radości, jak i wyzwania, które niesie ze sobą ta rewolucja, dając nam możliwość refleksji nad tym, jak znaleźć harmonię między cyfrowym postępem a autentycznym, ludzkim doświadczeniem.Data dostępności:
Data publikacji:
Dziecko w świecie technologii – ebook
Katie Davis
Co robi moje dziecko w internecie? Jakiego rodzaju treści ogląda lub z kim rozmawia? Czy przez korzystanie z technologii łatwiej się rozprasza? Katie Davis zbiera praktyczne wskazówki i porady, jak nauczyć dziecko bezpiecznego i odpowiedzialnego funkcjonowania w cyfrowej rzeczywistości. Jej książka jest przeznaczona dla każdego, kto jest zainteresowany wpływem technologii na rozwój dzieci: od narodzin...Data dostępności:
Data publikacji:
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook
Grzegorz Mazurek
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji:
Cyfrowe dzieci. Sztuka skutecznego porozumiewania się z dziećmi – ebook
Beata Pawłowicz Tomasz Srebnicki
Cyfrowe dzieci, to książka, dzięki której dowiesz się, jak do dzieci mówić, a także jak ich słuchać, czyli jak z dzieckiem efektywnie… rozmawiać. Wychowanie dzieci zawsze niesie za sobą wiele wyzwań. W współczesnych przesiąkniętych technologią czasach doszło jeszcze jedno - wirtualna rzeczywistość, w której dzisiejsze dzieci i nastolatki czują się jak ryby w wodzie. Ale czeka tam też na nie...Data dostępności:
Data publikacji:
Kierunek offline. Jak znaleźć cyfrową równowagę i zrozumieć e-dzieciństwo swojego dziecka? – ebook
Agnieszka Krzyżanowska
Zastanówmy się, kim byliśmy i jak spędzaliśmy czas, zanim nasze ręce i umysł zajął smartfon? Czy jesteś wśród tych z pochyloną głową: w pociągu, samochodzie, pracy i domu, podczas seksu i jedzenia? Czy zawładnął Tobą mały świecący prostokąt? Czy przeczuwasz, że przestałeś być dzięki temu smart? Czy martwisz się, że Twoje dzieci spędzają zbyt dużo czasu online?...Data dostępności:
Data publikacji:
Blockchain jako innowacja systemowa – ebook
Włodzimierz Szpringer
Technologia rozproszonego rejestru (blockchain) to jedna z największych innowacji w gospodarce cyfrowej. Oznacza przekształcenie „internetu informacji” w „internet wartości”, umożliwiając wymianę wartości w środowisku cyfrowym i eliminując pośredników. W połączeniu z Cloud Computing oraz Big Data technologia blockchain sprzyja tworzeniu zupełnie nowych modeli biznesowych. Najbardziej...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowy o rynku książki 15 – ebook
Praca zbiorowa
To już piętnasty rocznik naszych „Rozmów o rynku książki”. Publikacja po raz pierwszy ukazała się w 2002 roku, po dwóch latach ukazywania się dwutygodnika „Biblioteka Analiz”, gdzie rozmowy te pierwotnie są drukowane. Od tego pierwszego tomu obraz sceny wydawniczej zmienił się całkowicie, zniknęło wiele podmiotów - zwłaszcza księgarskich - skończył się czas hegemonii wydawców...Data dostępności:
Data publikacji:
e-Publikacje w InDesign CS6 – ebook
Pariah Burke
Projektowanie i produkcja publikacji cyfrowych Jeśli pragniesz tworzyć publikacje cyfrowe, wciągające Czytelnika atrakcyjnym układem, w pełni wykorzystujące możliwości zapewniane przez nowoczesne urządzenia, Pariah Burke, ekspert w dziedzinie e-publikacji, pokaże, jak to osiągnąć. Książka ta zawiera informacje niezbędne do projektowania i rozpowszechniania publikacji cyfrowych, poczynając od tworzenia...Data dostępności:
Data publikacji: