czy mi się wydaje
Liczba pozycji: 5
M. Felietony – ebook
Monika Kurek
M. To najważniejsza litera alfabetu. Każdy ma taką. Moją Miłością jest Mirosław. Jestem Mamą Marzycielką, Małą Mi. Moc, Magia i Mądrość to coś, czym się kieruję. Często Migruję. Maroko, Malediwy, Malaga to Moje Miejsca Mistyczne. Myśli Mogą wszystko czego dowodem jest ta książka. Mam na imię Monika. Miłej lektury! „Jednym tchem” to najczęstszy komentarz jaki słyszę gdy rozmawiam o tekstach Moniki....Data dostępności:
Data publikacji:
Pensjonat Sosnówka – ebook
Maria Ulatowska
Dalsze losy bohaterów „Sosnowego dziedzictwa”. Okazuje się, że można być szczęśliwym, gdy tylko pomoże się trochę losowi. Albo… kiedy los nam pomoże! W wyremontowanym dworku na Kujawach Anna Towiańska, młoda „dziedziczka z Sosnówki”, urządza przytulny pensjonat. Zakochana w tym miejscu, jego klimacie i w tutejszych ludziach, zdobywa nowych przyjaciół i… traci serce. Czy prowadzenie pensjonatu okaże...Data dostępności:
Data publikacji:
Szczera prawda o nieuczciwości – audiobook
Dan Ariely
„Wybitna” – „New York Times” Autor bestsellera „New York Times”, Potęga irracjonalności powraca ze skłaniającą do refleksji książką, która podważa nasze przekonania na temat uczciwości i zmusza nas, byśmy byli ze sobą szczerzy. Czy ryzyko wpadki wpływa na naszą skłonność do oszustwa? W jaki sposób firmy torują drogę oszustwu? Czy współpraca czyni nas bardziej czy mniej uczciwymi? ...Data dostępności:
Data publikacji:
Gilead – ebook
Marilynne Robinson
Nagrodzona Pulitzerem i National Book Critics Circle Award pierwsza część legendarnej sagi autorstwa królowej amerykańskiej literatury pięknej! W Gileadzie, małym miasteczku w stanie Iowa, żyją trzy pokolenia Amerykanów. Ich świat definiują duchy wojny secesyjnej, konflikty rodzinne i religia, która stanowi serce tej zamkniętej wspólnoty. Od dekad czuwa nad nią kalwiński pastor, wielebny John...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: