czym jest psychologia
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 10
- Tolerancja i Złota Zasada są niezbędnymi, według Napoleona Hilla, elementami do tego, aby osiągnąć w życiu sukces. W ostatnich dwóch "Prawach Sukcesu" autor wyjaśnia, czy na pewno bogaci, wpływowi i szczęśliwi ludzie, których obserwował przez 25 lat i analizował pod względem wspólnych cech, mieli mocno rozwinięte te właśnie dwie cechy. Ostatni tom Praw Sukcesu Hilla unaoczni, czym jest Złota Zasada...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Każdy w tej książce znajdzie pytanie, które sam chciałby zadać, a co ważniejsze – uzyska na nie mądrą odpowiedź. W książce znajdują się odpowiedzi między innymi na następujące pytania: Dlaczego Polacy świętują 11 listopada, a nie 4 czerwca? Czym różni się szef partii politycznej od szefa korporacji? Czy jesteśmy społeczeństwem ludzi wyjątkowo marudnych? Dlaczego zło jest silniejsze od dobra?...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poznaj następne arcydzieło Hilla – dwa kolejne Prawa Sukcesu: Współpraca oraz Porażka. Dzięki pierwszemu poznasz niezaprzeczalne dowody na to, że warto współpracować z ludźmi na polu zawodowym – dobierać dobrze partnerów i pracowników oraz dowiesz się, czym się kierować, aby wybór ten był dla Ciebie korzystny. Przeczytasz także, dlaczego warto ufać współpracownikom i co czeka na tych, którzy w swoich...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka opisuje i analizuje fenomen maski, która jest atrybutem przynależnym przywódcom żyjącym na przestrzeni różnych kultur i epok historycznych, a także w czasach nam współczesnych. Głównym celem tych analiz jest poznanie, opisanie i zrozumienie tego, co jest ukryte za maskami używanymi przez przywódców politycznych, społecznych, religijnych czy tych kierujących organizacjami biznesowymi. W...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Stan pandemii to niezwykle trudna sytuacja, w której trzeba podejmować niełatwe decyzje, i to na różnych szczeblach. To sytuacja dużej niepewności, więc zdarza się również, że panuje inercja decyzyjna. Na skutek owych decyzji ludzie poddają się (lub nie) przeróżnym zaleceniom medycznym i rygorom sanitarnym, są przy tym mniej lub bardziej skłonni do podejmowania ryzyka (bądź do jego unikania), a pośród...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nie wszyscy interesują się polityką, ale przecież dotyczy ona każdego. Nie wszyscy też deklarują swoje przywiązanie do takiej czy innej ideologii, lecz każdy z nas – świadomie bądź nie – jakąś ideologię wyznaje. I każdemu zdarza się narzekać na porządki panujące w kraju i na świecie. Zgiełk na arenie politycznej sprawia, że coraz trudniej jest zrozumieć, o co w tym wszystkim chodzi. I coraz trudniej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- * Wydanie drugie, poprawione i uzupełnione * „W biznesie nie ma mężczyzn i kobiet. Są partnerzy, którzy powinni grać według tych samych zasad. Książka Ireny Kamińskiej-Radomskiej Etykieta biznesu jest instrukcją do równej gry”. Małgorzata Rozenek-Majdan „Dr Irena Kamińska-Radomska od wielu lat jest dla mnie nieocenionym wsparciem w dziedzinie szeroko rozumianej etykiety. Niejeden raz telefonowałem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W najgłębszym sensie wojna to konfrontacja dwóch ludzkich woli Dlatego zawarty w tej książce przekład traktatu Sztuka wojny, bezpośrednio z języka chińskiego, jest tylko punktem wyjścia, jedną z wielu wizji wojny. Ten tom, zredagowany przez Piotra Plebaniaka, jest studium praktyki i filozofii konfliktów, który wzbogacili swoimi wypowiedziami ponad dwudziestu ekspertów, m.in. dr Tomasz Witkowski,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pierwsze PRAWO SUKCESU, „Supermysł”, pokaże Ci podwaliny nowego sposobu myślenia i działania. Poznasz prawo psychologii mówiące o umyśle rozwiniętym dzięki harmonijnej współpracy dwojga lub więcej ludzi, którym równie silnie na sercu leży powodzenie w każdym obranym przedsięwzięciu. Dowiesz się, co tak naprawdę oznacza stwierdzenie „zorganizowany wysiłek źródłem wszelkiej siły”. Drugie PRAWO SUKCESU,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- We współczesnym świecie żyją przedstawiciele sześciu pokoleń: - cichego pokolenia, urodzeni w latach 1925–1945; - baby boomersów, urodzeni w latach 1946–1964; - pokolenia X, urodzeni w latach 1965–1979; - milenialsów (pokolenia Y), urodzeni a latach 1980–1994; - pokolenia Z, urodzeni w latach 1995–2012; - oraz jeszcze nienazwanych kohort, urodzonych po roku 2012. Mają oni bardzo różne...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie