czytelnika
Liczba pozycji: 40
Expression Blend Przewodnik – ebook
Artur Żarski
Przewodnik ten ma na celu zapoznanie Czytelnika z produktem o nazwie Expression Blend. Czym tak naprawdę jest Blend? Jest to profesjonalne narzędzie do projektowania interaktywnych interfejsów użytkownika – w szczególności różnego rodzaju animacji 2D oraz 3D. Pozwala na łączenie różnego rodzaju elementów w jednym projekcie. Mogą to być obrazy wideo, grafika wektorowa, wysokiej jakości elementy tekstowe,...Data dostępności:
Data publikacji:
Microsoft SQL Server 2016 Analysis Services: Modelowanie tabelaryczne – ebook
Alberto Ferrari Marco Russo
Wraz z wprowadzeniem wersji SQL Server Analysis Services 2016 firma Microsoft dramatycznie udoskonaliła podejście tabelaryczne do modelowania danych w analizie biznesowej, czyniąc model tabelaryczny najłatwiejszym i najlepszym rozwiązaniem dla większości nowych projektów. W tej książce dwóch ekspertów o światowej sławie w dziedzinie technologii modelowania danych i analizy firmy Microsoft przedstawiają...Data dostępności:
Data publikacji:
10 przykazań skutecznej marki – audiobook
Judyta Kowalczyk
„10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze. Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu. Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym...Data dostępności:
Data publikacji:
Edytor tekstu Word od podstaw – ebook
Aleksander Zieliński
Edytor tekstów Word od podstaw to trzecia z czterech książek wprowadzających w tajniki pracy na komputerze. Część trzecia skupia się wokół ogólnie pojętego pisania tekstów. Książka została dostosowana do czytelnika z różnym stopniem zaawansowania umiejętności związanych z edycją tekstów. Przedstawione zostały tutaj podstawowe pojęcia i nazwy związane z pracą podczas tworzenia jak i edycji tekstu za...Data dostępności:
Data publikacji:
Edytor tekstu Word od podstaw – ebook
Aleksander Zieliński Marek Smyczek Marcin Kaim
Edytor tekstów Word od podstaw to trzecia z czterech książek wprowadzających w tajniki pracy na komputerze. Część trzecia skupia się wokół ogólnie pojętego pisania tekstów. Książka została dostosowana do czytelnika z różnym stopniem zaawansowania umiejętności związanych z edycją tekstów. Przedstawione zostały tutaj podstawowe pojęcia i nazwy związane z pracą podczas tworzenia jak i edycji tekstu...Data dostępności:
Data publikacji:
Internet od podstaw – ebook
Norbert Kwaśniak
Internet od podstaw to druga z czterech książek wprowadzających w tajniki pracy na komputerze. Część druga skupia się wokół pracy z wykorzystaniem sieci komputerowej i Internetu. Książka została przygotowana dla czytelnika z różnym stopniem zaawansowania. Przedstawione zostały podstawowe pojęcia i nazwy związane z przeglądaniem Internetu i wyszukiwaniu w nim informacji, komunikacji i korzystania z...Data dostępności:
Data publikacji:
Senior pracuje z edytorem tekstu – ebook
Aleksander Zieliński
Senior pracuje z edytorem tekstu to trzecia z czterech książek wprowadzających w tajniki pracy na komputerze. Część trzecia skupia się wokół ogólnie pojętego pisania tekstów. Z myślą o seniorach w książce zastosowano większe czcionki. Książka została dostosowana do czytelnika z różnym stopniem zaawansowania umiejętności związanych z edycją tekstów. Przedstawione zostały tutaj podstawowe pojęcia i nazwy...Data dostępności:
Data publikacji:
Senior pracuje w sieci – ebook
Norbert Kwaśniak
Senior pracuje w sieci to druga z czterech książek wprowadzających w tajniki pracy na komputerze. Część druga skupia się wokół pracy z wykorzystaniem sieci komputerowej i Internetu. Z myślą o seniorach w książce zastosowano większe czcionki. Książka została przygotowana dla czytelnika z różnym stopniem zaawansowania. Przedstawione zostały podstawowe pojęcia i nazwy związane z przeglądaniem Internetu...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie. Nowe otwarcie – audiobook
Praca zbiorowa
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów - niezależnie od kierunków studiów - oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji: