digital
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 13
- Publikacja jest kompleksowym przewodnikiem objaśniającym, jak przygotować organizację do procesu digitalizacji HR i skutecznie wdrożyć go w firmie. Autorzy przedstawiają możliwości stosowania sztucznej inteligencji przez pryzmat czterech wymiarów: ludzi, struktur, procesów i systemów. Czytelnik znajdzie w książce m.in.: zestaw narzędzi, które pomogą samodzielnie przeprowadzić audyt i przygotować...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce omówiono nowoczesne metody uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: • jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Agnieszka Gryszczyńska prof. UKSW Grażyna Szpor Wojciech Rafał Wiewiórowski prof. UG Mateusz Badowski Agnieszka Besiekierska Tomasz Chomicki Kamil Czaplicki Małgorzata Czyżniak Anna De Ambrosis Vigna Wojciech Dobrzański Konrad Radomiński Marlena Sakowska-Baryła prof. UŁ Dominka Skoczylas Małgorzata Skórzewska-Amberg Maria Szczekało Sebastian Szczerba Agata Ślusarek Krzysztof Świtała Artur Tarwacki Marcin Wysocki Beata Zbarachewicz Krzysztof Zieliński Piotr Drobek Marta Grabowska Katarzyna Kupka Magdalena Małecka-Łyszczek prof. UEK Radosław Mędrzycki prof. ucz Daniel Mider Aleksandra Monarcha-Matlak prof. US Magdalena Olborska Agnieszka Piskorz-Ryń prof. UKSWSolidarność ma w Europie długie tradycje i umocowanie w unijnym traktacie. W Polsce solidarność jest konstytucyjnym obowiązkiem władz publicznych i każdego człowieka, a sposób jego wypełniania nabiera szczególnego znaczenia w sytuacjach kryzysowych. Funkcje zasady solidarności: integracyjna i redystrybucyjna, wymagają dookreślenia uwzględniającego transformację cyfrową i coraz mocniejsze sprzęganie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Firmy potrzebują inżynierów, którzy nie tylko tworzą innowacje, ale również skutecznie je wdrażają - od koncepcji po realizację. Przemysł przyszłości opiera się na technologii, jednak to twarde liczby i przemyślana strategia decydują o tym, które projekty zyskają akceptację i będą mogły zostać zrealizowane. Inżynierowie wychodzący poza ramy projektowania rozumieją finanse, myślą strategicznie i potrafią...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja opisuje zmiany związane z transformacją cyfrową zachodzące w obszarze funkcjonowania rynku, produkcji, konsumpcji, pracy i państwa nowej generacji z perspektywy ekonomii i socjologii. Wychodząc od określenia „przemysł 4.0”, obejmującego sztuczną inteligencję, Big Data, Internet Rzeczy, algorytmizację, automatyzację, komunikowanie się maszyn i in. autorki przybliżają główne obszary gospodarki...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Chińska waluta cyfrowa - planowana i wdrażana od wielu lat. Kraj za Wielkim Murem stał się praktycznie bezgotówkowy. Pierwsza część książki przedstawia aktualny stan transakcji bezgotówkowych w Chinach i opisuje ich konsekwentny rozwój. Druga tłumaczy koncepcję waluty cyfrowej i jej implementację w Kraju Środka. Część trzecia zawiera analizę jak rozliczenia elektroniczne zmieniły relacje człowiek-pieniądz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wielokrotnie nagradzana dziennikarka Kara Swisher napisała błyskotliwą, ostrą, lecz przede wszystkim szczerą książkę o branży technologicznej i o jej założycielach, którzy chcieli zmienić świat na lepsze, ale zamiast tego go popsuli. Burn Book to z jednej strony osobiste wspomnienia, a z drugiej – zapis wydarzeń związanych z najpotężniejszymi graczami technologicznymi. To insiderska opowieść o współczesnej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wykorzystaj swoje supermoce i dokonuj wielkich rzeczy! Ta książka zmieni twój sposób myślenia o pracy, zespołach, projektach i kulturze, a także zapewni wiedzę i narzędzia potrzebne do wykorzystania dwóch supermocy: uczenia się i współpracy. Andrew McAfee pokazuje, jak geecy stworzyli nową kulturę opartą na czterech normach: • nauce • własności • szybkości • otwartości....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym, a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technologii przez organizacje biznesowe. Poznaj społeczną percepcję tych procesów. W dziewięciu skondensowanych i przystępnie napisanych rozdziałach znajdziesz znakomite i krytyczne wprowadzenie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jesteśmy dobrymi ludźmi z dobrymi intencjami, podejmującymi decyzje na podstawie faktów… tak? Niestety, w grę wchodzi dużo więcej, niż sobie uświadamiamy. Nasze mózgi nieustannie filtrują, sortują i wykorzystują skróty, by poradzić sobie z przytłaczającą ilością informacji, które do nas docierają każdego dnia. Te skróty są często miejscem, w które wkrada się uprzedzenie. Jeśli pozostawimy...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie