dlatego
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- „Świat Wiedzy” to niekwestionowany lider sprzedaży w segmencie prasy popularnonaukowej w Polsce. Jego nowoczesna i niepowtarzalna formuła zrywa z nudnymi standardami prezentowania wiedzy obowiązującymi w czasopismach o tym profilu. Nasza dewiza to dostarczanie radości z poznawania świata, dlatego staramy się uczyć i bawić wszystkie pokolenia czytelników. Kompleksowe zagadnienia wyjaśniamy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Oddajemy w Państwa ręce kolejny numer magazynu „Chcemy Być Rodzicami”. Jego ideą jest szacunek dla każdej drogi prowadzącej do rodzicielstwa, dlatego piszemy w nim o wszystkich rodzajach starań, których celem jest posiadanie własnego dziecka - zarówno o naturalnych, jak i o wspomaganych. Chcemy dawać Wam jak najwięcej wiarygodnych, najświeższych informacji na temat płodności. Nie jesteśmy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przybliżamy kulisy rolnictwa przemysłowego, pestycydów, chemii rolnej i to, jak w związku z tym zapadamy na choroby nie tylko alergiczne, ale autoimmunologiczne, a głównie nowotworowe. Praktycznie nie znamy już zdrowej rodziny! Żarty się skończyły, glifosat, o którym pisaliśmy 1 lutego br. został w sierpniu nazwany potencjalnie rakotwórczym i producent musi zapłacić gigantyczne odszkodowanie mężczyźnie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Business Intelligence to nowy punkt widzenia. Dwumiesięcznik o tematyce biznesowej skierowany jest do przedsiębiorców, menadżerów, dyrektorów zarządzających, pracowników banków, instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, pracowników korporacji oraz każdej osoby ceniącej sobie rzetelne i sprawdzone źródło wiedzy. Znajdziesz w nim najnowsze informacje z dziedziny prawa, finansów, ubezpieczeń, nieruchomości...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nie potrzebujemy już nowych marek, nowych produktów czy kolejnych kolorowych czasopism. Potrzebujemy ich mniej. To, czego nam brakuje to etyki po stronie producentów, wiedzy po stronie konsumentów i uczciwości po stronie mediów. Jeśli nie nastąpi radykalna poprawa sytuacji, będziemy zmuszeni wziąć sprawy w swoje ręce – odstąpić od schemizowanej żywności oferowanej przez hipermarkety, od toksycznych...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie