Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

doskonalenie

Liczba pozycji: 23
  • CENA NEXTO

    Przewodnik po metodzie QFD. Projektowanie i doskonalenie produktów i usług przy użyciu Quality Function Deployment – ebook

    Marek Ćwiklicki  

    "Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment) QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju produktu lub usługi, umożliwiającą dokonanie precyzyjnej specyfikacji potrzeb i wymagań klientów, a następnie ich przełożenia na parametry produktu lub usługi. Podejście to, znane także pod nazwą rozwinięcie funkcji jakości, jest jednym z najważniejszych w zarządzaniu jakością, a także w procesach...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Doskonalenie jakości w bankach – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,98 zł 25,53 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,98 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 3. Zarządzanie jakością – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,83 zł 4,26 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,83 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Rozwój i doskonalenie umiejętności negocjacyjnych – ebook

    E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska  

    Jeżeli wydaje Ci się, że wiesz o negocjacjach wszystko, to masz rację – tylko Ci się wydaje. Publikacja stanowi kompendium wiedzy z zakresu negocjacji, komunikacji interpersonalnej oraz wywierania wpływu na ludzi. Autorka zachęca czytelników do zgłębiania tajników sztuki negocjacji – w przystępny sposób prezentuje treści, a także podaje liczne przykłady z praktyk negocjacyjnych i opatruje je licznymi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,95 zł 19,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Doskonalenie zarządzania organizacją - teoria i praktyka. Tom 40 – ebook

    Monika Boguszewicz-Kreft   Renata Gmińska   Katarzyna Sokołowska  

    Gwałtowne, szybkie i głębokie przeobrażenia otoczenia wymuszają zmiany w zarządzaniu i organizacji współczesnych jednostek gospodarczych. Zmianom tym towarzyszy ewolucja wiedzy z zakresu organizacji i zarządzania. Niniejsze opracowanie, zawierające rezultaty indywidualnych i zbiorowych badań naukowych, stanowi element tego procesu. Celem przedstawionych rozważań jest udział w szerokiej dyskusji...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 48,60 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją – ebook
    CENA NEXTO

    Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 5. Procesowe zarządzanie organizacją – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,83 zł 4,26 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,83 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 7. Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,83 zł 4,26 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,83 zł

    Więcej

    • PDF
  • Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 6. Statystyczne metody kontroli procesu – ebook
    CENA NEXTO

    Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 6. Statystyczne metody kontroli procesu – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,83 zł 4,26 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,83 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 1. Jakość jako podstawa reorganizacji firmy – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,83 zł 4,26 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,83 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 2. Jakość - podstawy teoretyczne i terminologiczne – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarządzania jakością, a należy podejmować działania mające na celu usprawnienie i podwyższanie jakości usług, zapewniających klientom uzyskiwanie nowych, często nieoczekiwanych wartości....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,83 zł 4,26 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,83 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 23

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA