droge
- Firma Apple pokonała długą drogę od producenta pierwszych na świecie komputerów osobistych do grona wzbudzających pożądanie marek luksusowych. Ewoluując nie zapominała o tym, co stanowiło jej fundament: o swoich użytkownikach, którym zapewniała poczucie wyjątkowości i pomagała budować ich prestiż. Zapraszamy do podróży w czasie, gdy Apple Computers było firmą dwóch Steve’ów, a nie potężną korporacją...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Wybitna” – „New York Times” Autor bestsellera „New York Times”, Potęga irracjonalności powraca ze skłaniającą do refleksji książką, która podważa nasze przekonania na temat uczciwości i zmusza nas, byśmy byli ze sobą szczerzy. Czy ryzyko wpadki wpływa na naszą skłonność do oszustwa? W jaki sposób firmy torują drogę oszustwu? Czy współpraca czyni nas bardziej czy mniej uczciwymi? ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- U Żadana koniec znanego świata okazuje się wstępem do naprawdę długiego koszmaru. Pasza – trzydziestopięcioletni nauczyciel, mruk, idealista - musi odebrać z internatu siostrzeńca i wrócić z nim do domu. Byłoby to może łatwe, gdyby nie wojna. Jakoś rok temu przywieźli ją ze sobą ci dziwni ludzie, od których czuć prochem, tytoniem i smarem. Mówią w tym samym języku, w którym mówi Pasza, ale też w państwowym,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. „Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie - między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Są ludzie, których życie przypomina porywający film. Błyskotliwi, pełni nadzwyczajnej mądrości, zdobywają to, co dla innych jest niedostępne. Potrafią przekuć największą porażkę w sukces i osiągają każdy cel: wydaje się, że cały świat im sprzyja. Jeśli zaangażują się w biznes, przyniesie im nieuchronne bogactwo i otworzy nowe możliwości. Takich ludzi jest jednak niewielu - większość robi w życiu to,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przywództwo, które inspiruje. Sir Ernest Shackleton żył w ciekawych czasach. Przełom wieków XIX i XX zapisał się w dziejach Antarktydy jako era heroicznych odkryć polarnych. Największa lodowa pustynia świata skupiała narodowe i osobiste ambicje wielu podróżników i odkrywców. Śmiałkowie, na czele wieloosobowych ekspedycji, próbowali wytyczyć drogę na biegun południowy i poznać sekrety szóstego kontynentu....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zarządzanie bez hierarchii i wspólna odpowiedzialność - mrzonka czy nowa realność? 10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organizacji, w której wszyscy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pracujesz na etacie, ale marzysz o tym, by wreszcie móc rzucić kierat i zająć się tym, co Cię naprawdę cieszy? A może prowadzisz własną działalność i czujesz, że ukochana firma zaczyna bez reszty pochłaniać Twój czas i energię, nie dając w zamian oczekiwanego wysokiego dochodu? Słowem - chcesz mieć to, o czym marzy większość ludzi - czas i pieniądze, ale nie bardzo wierzysz, że to realne? Otóż wszystko...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wiele osób, które rozpoczyna swoją drogę w biznesie sieciowym na Instagramie popełnia mnóstwo błędów. W efekcie wpadają w zwątpienie, czy w ogóle się do tego nadają. Autorka też należała do tej grupy. Dziś jest już po drugiej stronie. Przetrwała niełatwą drogę na szczyt i nie tylko osiągnęła sukces, ale go utrzymuje, idąc nieustannie naprzód. Obecnie 90% partnerów i klientów w biznesie pozyskuje...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Fascynująca opowieść o wynalezieniu rewolucyjnego leku W tej książce o pieniądzach i nauce Nathan Vardi, doświadczony dziennikarz finansowy, pokazuje, że ryzyko wiążące się z wynalezieniem dwóch najbardziej skutecznych leków przeciwnowotworowych nie miało precedensu w historii Wall Street. W branży biotechnologicznej, gdzie koncerny farmaceutyczne, rząd, fundusze hedgingowe i finansiści venture capital...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeff Bezos osobiście wyjaśnia podstawowe zasady i filozofię tworzenia, budowania oraz przewodzenia takim firmom jak Amazon czy Blue Origin. Ta książka zawiera niepowtarzalne i oryginalne doroczne listy do akcjonariuszy oraz liczne wykłady i wywiady Jeffa Bezosa, ukazujące historię życia, pracę i ewolucję poglądów miliardera. Autor uchyla rąbka tajemnicy swojego sukcesu, poruszając szereg tematów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ile razy zgodziłeś się spełnić czyjąś prośbę, nawet się nad tym nie zastanawiając? Ile razy żałowałeś, że zgłosiłeś się do realizacji jakiegoś zadania, i zastanawiałeś się, co cię do tego podkusiło? Jak często mówisz „tak” tylko po to, żeby sprawić komuś przyjemność? Albo uniknąć kłopotów? Albo dlatego, że „tak” stało się twoją automatyczną odpowiedzią na wszystko? Droga esencjalizmu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników? Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów „New York Timesa”, od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Od EGO do ECO Historia cywilizacji to zapis następujących po sobie przemian technologicznych, cywilizacyjnych i społecznych. Od momentu, w którym ugruntowała się hierarchiczna struktura społeczeństwa, minęły wieki. Inaczej żyjemy, inaczej się komunikujemy, korzystamy z o wiele bardziej zaawansowanych udogodnień cywilizacyjnych. A jednak w większości firm i organizacji wciąż powielamy schemat nieomylnego,...
Data dostępności:
Data publikacji: