dylematy
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- KULISY PRACY TERAPEUTKI, KTÓRA POMAGAJĄC PACJENTOM, JEDNOCZEŚNIE SAMA SZUKA POMOCY Lori Gottlieb nagle traci grunt pod nogami i wpada w szpony kryzysu. Jednego dnia przyjmuje pacjentów w swoim eleganckim gabinecie psychoterapeutycznym, a następnego – jej świat staje na głowie i sama ląduje na kozetce u ekscentrycznego, łysiejącego psychoanalityka. Bardzo szybko odkrywa, że dylematy pacjentów niewiele...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy zastanawiałeś(-łaś) się kiedyś, jakie to uczucie żyć bez strachu? Bez cierpienia, stresu i napięcia? W spokoju, szczęściu i miłości? Czy odpowiedziałeś(-łaś) sobie kiedyś na pytanie, czym jest Twoje życie i dlaczego nie zawsze toczy się po Twojej myśli? Czy próbowałeś(-łaś) odgadnąć kiedyś sens własnego istnienia? Nie ma ludzi niezniszczalnych ani całkowicie odpornych na „psychiczne kontuzje”....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Każdy z nas podąża własną ścieżką życia. Dla niektórych jest to droga pełna marzeń i spełnienia, podczas gdy dla innych jest to trasa trudna, usłana cierniami. Jaka jest Twoja droga? Jeśli czujesz, że Twoje życie nie spełnia Twoich marzeń, że coś jest nie tak i pragniesz zmiany, ta książka jest dla Ciebie. W niej znajdziesz wiele odpowiedzi, drogowskazów, które pomogą Ci odkryć to, czego od dawna...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka dla każdego, kto chce dogłębnie zrozumieć tragizm polityki naszych czasów. Podczas długiej kariery reportera wojennego i komentatora polityki międzynarodowej w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji Wschodniej Robert D. Kaplan doszedł do przekonania, że istotą geopolityki jest tragedia. W tej wnikliwej książce wykorzystuje dzieła starożytnych greckich dramaturgów, Szekspira, niemieckich filozofów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie