dziala
Liczba pozycji: 20
Perły Duszy – ebook
Katarzyna Szusterowska
„Perły Duszy” to debiutancki tomik poezji, który opowiada o uczuciach, naturze oraz życiu. Zagląda w głąb duszy, a także działa na zmysły czytelnika, skłaniając do refleksji.Data dostępności:
Data publikacji:
Bogaty albo biedny – audiobook
T. Harv Eker
Jak to jest, że jedni się bogacą a inni nie potrafią związać końca z końcem? Eker ujawnia w swojej rewelacyjnej książce brakujące ogniwo między pragnieniem sukcesu a jego osiągnięciem. Problem tkwi w indywidualnym schemacie pieniędzy i sukcesu – należy go rozpoznać i skorygować – wówczas jest pewne, że pojawi się szansa finansowego powodzenia. Eker udowodnił, że to działa. Zaczynając od absolutnego...Data dostępności:
Data publikacji:
Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Mariusz Chrapko
Zwinny jak łasica i szybki jak wiatr - od dziś bądź taki dzięki metodzie Scrum! Współczesny świat w dużej mierze przeniósł się do wnętrza komputerów. Nie chodzi tylko o internet, ale także o bazy danych najrozmaitszych firm i urzędów, programy do obsługi maszyn i sprzętów AGD, skomplikowane systemy logistyczne, magazynowe, handlowe i wszelkie inne. Bez odpowiedniego oprogramowania żaden z tych elementów...Data dostępności:
Data publikacji:
Modlitwy dla opornych – ebook
Jaś Kapela
Piosenka o domu Ten moment, gdy masz przeczucie, że elektroniczny pinger do twojej klatki schodowej nie zadziała i rzeczywiście nie działa. Poczucie, że nie będziesz mógł się dostać do domu. A może nawet, że to już w ogóle nie jest twój dom. Zostałeś eksmitowany, gdy byłeś na randce. Bo chodzisz na za dużo randek, więc nie potrzebujesz domu. Został on przekazany...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zarabiać na giełdzie. Rady najsłynniejszego spekulanta XX wieku – audiobook
Jesse Livermore
Jesse L. Livermore, legendarny spekulant, związany z giełdą od 15-ego roku życia, uznawany jest za najsłynniejszego gracza giełdowego w historii XX wieku. Podczas gdy w czasie paniki giełdowej w 1907 roku oraz w trakcie trwania wielkiego kryzysu gospodarczego w latach 1929-1933 inwestorzy tracili swoje fortuny, Livermore za sprawą krótkiej sprzedaży zarobił miliony. Jego zamiłowanie do liczb i szukania...Data dostępności:
Data publikacji:
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych – audiobook
Kate Hobler
Poradnik dla wszystkich, którym słowo Scrum nie powinno być obce Kate Hobler, autorka książki, jest przedsiębiorczynią, trenerką i konsultantką. Przez wiele lat swojej kariery zawodowej była Scrum Masterką, Agile Coachem, Product Ownerką i liderką zwinnej organizacji. Tematykę związaną ze zwinnymi zmianami w firmach zna więc bardzo dobrze. I doskonale wie, że na polu współpracy między działem HR a...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej – audiobook
Łukasz Hodorowicz
Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej. Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania...Data dostępności:
Data publikacji:
Spostrzeżenia pesymistycznego optymisty – ebook
Delfina Deli
Deli Delfina to autorka pisząca pod pseudonimem. Mimo że na co dzień tworzy powieści i opowiadania, na swój debiut wybrała tomik wierszy w którym dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat otaczającego nas, "nowoczesnego" społeczeństwa. Szczególną uwagę zwraca na zapomniane wartości moralne, relacje międzyludzkie i priorytety, które charakteryzują obecny poziom człowieczeństwa. Pragnie wzbudzić refleksje...Data dostępności:
Data publikacji:
Lean management po polsku. Wydanie II – audiobook
Tomasz Król
Szczupłe zarządzanie, które działa. Lean management , czyli koncepcja zarządzania zakładająca "wyszczuplanie" firmy, u jednych wywołuje gwałtowny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: "Musimy działać bardziej lean!" bywa odbierane jako komunikat: "Będziemy zwalniać". Szeregowi pracownicy, ale również kierownicy niższego szczebla, a czasem i menedżerowie, zamiast doceniać zalety...Data dostępności:
Data publikacji:
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych – audiobook
Tomasz Dmuchowski
Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...Data dostępności:
Data publikacji: