Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

e-commerce

Liczba pozycji: 5
  • TANIEJ 7 %

    E-commerce. Strategia. Zarządzanie. Finanse – ebook

    Justyna Skorupska  

    Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Zmiany w rozliczaniu transakcji wewnątrzwspólnotowych od 1 lipca 2021 r. – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Rada przyjęła wniosek Komisji Europejskiej i odroczyła wprowadzenie nowych przepisów dotyczących VAT w handlu elektronicznym o sześć miesięcy. Termin wdrożenia pakietu VAT e-commerce został określony na 1 lipca 2021 r. Celem zmian jest uproszczenie obowiązków związanych z VAT dla przedsiębiorstw prowadzących transgraniczną sprzedaż towarów lub usług (głównie przez Internet) konsumentom końcowym oraz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,81 zł 29,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów – ebook

    Marzena Feldy  

    Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych, podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów...

    Data dostępności:

    Cena: 46,84 zł 50,37 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta – ebook

    Dagmara Skurpel  

      Wyzwania ostatnich lat – digitalizacja, wirtualizacja, wzrost znaczenia portali społecznościowych, komunikacja w czasie rzeczywistym – powodują, że sposoby kreowania wartości dla klienta przez przedsiębiorców ulegają wyraźnym zmianom, które wyrażają się w nowych działaniach logistyczno­marketingowych i wykorzystaniu nowatorskich narzędzi zarządzania. Autorka monografii koncentruje się na problematyce...

    Data dostępności:

    Cena: 18,55 zł 19,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja – ebook

    Michał Rudnicki  

    Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce, jak również umożliwiły wskazanie grup obiektów świadczących usługi hotelarskie najintensywniej korzystających z pośrednictwa serwisu Groupon. Zaprezentowana...

    Data dostępności:

    Cena: 92,07 zł 99,00 zł

    Więcej

    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA