e-commerce
Liczba pozycji: 5
E-commerce. Strategia. Zarządzanie. Finanse – ebook
Justyna Skorupska
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą...Data dostępności:
Data publikacji:
Zmiany w rozliczaniu transakcji wewnątrzwspólnotowych od 1 lipca 2021 r. – ebook
Opracowanie zbiorowe
Rada przyjęła wniosek Komisji Europejskiej i odroczyła wprowadzenie nowych przepisów dotyczących VAT w handlu elektronicznym o sześć miesięcy. Termin wdrożenia pakietu VAT e-commerce został określony na 1 lipca 2021 r. Celem zmian jest uproszczenie obowiązków związanych z VAT dla przedsiębiorstw prowadzących transgraniczną sprzedaż towarów lub usług (głównie przez Internet) konsumentom końcowym oraz...Data dostępności:
Data publikacji:
Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów – ebook
Marzena Feldy
Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych, podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów...Data dostępności:
Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta – ebook
Dagmara Skurpel
Wyzwania ostatnich lat – digitalizacja, wirtualizacja, wzrost znaczenia portali społecznościowych, komunikacja w czasie rzeczywistym – powodują, że sposoby kreowania wartości dla klienta przez przedsiębiorców ulegają wyraźnym zmianom, które wyrażają się w nowych działaniach logistycznomarketingowych i wykorzystaniu nowatorskich narzędzi zarządzania. Autorka monografii koncentruje się na problematyce...Data dostępności:
Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja – ebook
Michał Rudnicki
Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce, jak również umożliwiły wskazanie grup obiektów świadczących usługi hotelarskie najintensywniej korzystających z pośrednictwa serwisu Groupon. Zaprezentowana...Data dostępności: