Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Cyberbezpieczeństwo w placówce medycznej” to publikacja, w której przedstawiamy najważniejsze aspekty bezpieczeństwa informacji w służbie zdrowia. Wskazujemy, jakie zabezpieczenia wprowadzić m.in. w zakresie stosowanych systemów IT, korespondencji e-mail, serwerów i sieci lokalnej. Dodatkowo poświęcamy odrębną uwagę specyficznym aspektom działalności placówek medycznych a mianowicie Systemowi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pierwsza książka na temat komunikacji i budowania zespołu, w której autorka mierzy się z problemami, obnażonymi przez pandemię i pracę zdalną. Bestseller „The Wall Street Journal” Erica Dhawan – autorytet w zakresie komunikacji i pracy zespołowej w realiach XXI wieku – przedstawia zasady skutecznej komunikacji w cyfrowym świecie . Opierając się na najnowszych badaniach, napisała wypełniony praktycznymi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- JEŚLI KIEDYKOLWIEK NIE MOGŁEŚ ZNALEŹĆ KLUCZY, ZAPOMNIAŁEŚ O WAŻNYM SPOTKANIU LUB POZWOLIŁEŚ, BY ROZPROSZYŁ CIĘ MAŁO WAŻNY E-MAIL, TA KSIĄŻKA JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE. Żyjemy w czasach nadmiaru informacji, a rozproszenie uwagi staje się niebezpieczną chorobą cywilizacyjną. Ubocznym efektem rewolucji cyfrowej jest powszechny brak koncentracji - mejle, SMS-y, telefony, internetowe komunikatory i media...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie, stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie. "Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie