e-przewodnik
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 10
- „Zatrzymajmy przez chwilę uwagę przy tym słowie: ż y c i e . Jaka treść kryje się poza tym słowem? Jakie krajobrazy przywodzi nam przed oczy? Kolorowe łąki, falujące zbożem pola, ptaki w powietrzu, pasące się na polach zwierzęta… Życie jest dramatem pełnym tajemnic. Stawia ono człowieka przed jednym podstawowym pytaniem: co człowiek ma zrobić, by swego życia nie zmarnować?” Miłość, piękno i wolność,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pierwsza książka na temat komunikacji i budowania zespołu, w której autorka mierzy się z problemami, obnażonymi przez pandemię i pracę zdalną. Bestseller „The Wall Street Journal” Erica Dhawan – autorytet w zakresie komunikacji i pracy zespołowej w realiach XXI wieku – przedstawia zasady skutecznej komunikacji w cyfrowym świecie . Opierając się na najnowszych badaniach, napisała wypełniony praktycznymi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nie ma nic złego w byciu męskim. Męskości nie trzeba gnębić i mylić jej z dominującą w społeczeństwie rolą mężczyzny oraz patriarchalnym modelem rodziny. Można ją posiadać, podziwiać, wzbogacać i wykorzystać jej potencjał, żeby odnaleźć równowagę i życiową harmonię . „(Nie)miły facet” to nie książka o tym jak stać się dominującym, nieczułym i niewiernym palantem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ta niezwykła książka jest nieodłącznym elementem biblioteki każdego miłośnika historii, kultury i filozofii. Stanowi ona przewodnik po tradycyjnych wartościach i zasadach, które kształtowały japońską mentalność, dzięki niej przeniesiesz się do epoki samurajów i odkryjesz ich kodeks etyczny, poznasz esencję męstwa, honoru, lojalności i sprawiedliwości, które były, a w wielu aspektach nadal są, fundamentem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- BESTSELLER „NEW YORK TIMESA” Wciągające wspomnienia Kate Betts o Francji - paryskich klubach nocnych lat 80., polach lawendy w Prowansji, wielkich pokazach na dziedzińcu Cour Carrée w Luwrze - magicznie przywołują ten moment w życiu, gdy młoda kobieta odkrywa, co jest jej przeznaczeniem. Jedyny taki przewodnik po modzie, Paryżu i tym, co Francuzi lubią najbardziej. Od najmłodszych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poznaj jogę od podszewki, by zacząć ją praktykować! Czy potrafisz uderzyć niebo kamieniem, czyli czym jest joga W pałacu luster, czyli praktyki dyscypliny społecznej (jamy) Oczyszczanie relacji z samym sobą, czyli praktyki dyscypliny indywidualnej (nijamy) Jogasutry Patańdźalego, najważniejszy z traktatów o jodze klasycznej, doczekał się już wielu interpretacji, ale wciąż inspiruje kolejnych badaczy....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Organizm jest w stanie sam się uleczyć. Wie, co jest nie tak i czego potrzebuje, by odzyskać zdrowie. Kod ciała to sposób, by „odkodować” te potrzeby. W swojej pierwszej książce zatytułowanej Kod emocji wyjaśniałem, jak to się dzieje, że twój podświadomy umysł wie wszystko o emocjonalnym bagażu, który ze sobą dźwigasz. Kod emocji to metoda pozwalająca odnaleźć i uwolnić uwięzione emocje – ten właśnie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie