Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

edycja

Liczba pozycji: 64
  • CENA NEXTO

    Coaching – ebook

    Jenny Rogers  

    Nowa, rozszerzona edycja bestsellera! • Czym jest coaching? • Czym różni się od psychoterapii, poradnictwa psychologicznego czy mentoringu? • W jaki sposób budować zaufanie podczas sesji? • Jak ustalać realne cele? • Jak stać się skutecznym coachem? Publikacja zawiera najnowsze odkrycia neurobiologii i ich praktyczne zastosowanie w pracy coacha. Autorka oprócz przedstawienia...

    Data dostępności:

    Cena: 71,91 zł 79,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,91 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Wybór poezji – ebook

    Hieronim Morsztyn  

    Morsztyn utrwalił drukiem jedynie swe wczesne dzieła, bliżej nieznane „Źwierciadło statecznego i szalonego młodzieńca oraz Światową Rozkosz”. Pozostałą twórczość powierzył łasce obiegu rękopiśmiennego. Wybór ten pozwolił mu uprawiać twórczość niepodległą społecznym nakazom i panegirycznej modzie, jednak dziś znacząco utrudnia poprawne ustalenie pełnego kanonu jego wierszy. To dlatego nie było dotąd...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,50 zł

    Więcej

    Ocena: 4 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Oralność i piśmienność – ebook

    Walter Jackson Ong  

    Dzieło Onga jest jednym z kamieni węgielnych w zakresie problematyki oralności i piśmienności, ujętej w wymiarze antropologicznym i teoretycznoliterackim. Przedstawia podstawową charakterystykę literackiej oralności, rozpatruje znaczenie pisma dla przekształceń świadomości, rolę druku, zmianę kulturowej orientacji ze słyszenia na widzenie. Uwzględnia problematykę narracji, budowy fabuły i postaci w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,60 zł 14,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • PROMOCJA

    Buyer Persona – ebook

    Adele Revella  

    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,94 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 64

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA