ekonomia
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 11
- „Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju. Podręcznik akademicki” to pierwszy w Polsce podręcznik dla szkół wyższych wydany w formie audiobooka, który prezentuje perspektywę humanistyczną na zagadnienia środowiskowe. Tematy zawarte w podręczniku uwzględniają najbardziej palące kwestie, jak dostęp do wody pitnej, żywności czy problematykę zrównoważonego rozwoju z perspektywy nauki o polityce czy nauki...
Data dostępności:
- "Instytut Misesa prezentuje Ludzkie działanie, polskie wydanie Human Action Ludwiga von Misesa. Jest to jedna z najważniejszych książek, jakie napisano w obronie cywilizacji, wolnego rynku i zdrowego rozsądku. Na wydanie Human Action jako polskiego audiobooka czekalimy 70 lat. Teraz możemy wsłuchać się w opus magnum nestora austriackiej szkoły ekonomii Ludwiga von Misesa. Chłodna, rzeczowa rozprawa...
Data dostępności:
- Klasyczne dzieło najwybitniejszego przedstawiciela austriackiej szkoły ekonomii Ludwiga von Misesa wydane podczas jego emigracji w Stanach Zjednoczonych w 1948 r. i po raz pierwszy opublikowane po polsku w 2018 r. W „Rządzie wszechmogącym” Mises pokazuje, jakie zagrożenia wiążą się ze stosowaniem polityki protekcjonizmu i etatyzmu. Książka zawiera wnikliwą analizę politycznej rzeczywistości ówczesnych...
Data dostępności:
- Marzysz o pracy zdalnej? Chciałabyś znaleźć pracę online, która pozwoli Ci połączyć życie prywatne i zawodowe? Chcesz pracować, ale nie chcesz rezygnować z możliwości podróżowania? W takim razie powinnaś zainteresować się Wirtualną Asystą, bo to może być zawód, który odmieni Twoje życie. „Jak zostać Wirtualną Asystentką!” to drugie - rozszerzone wydanie „Wirtualnej Asysty bez tajemnic. Marketing!”....
Data dostępności:
- Umiejętność budowania dobrych, zdrowych relacji to podstawa sukcesu nie tylko w biznesie, lecz przede wszystkim w codziennym życiu. Na tych zagadnieniach skupiają się trzy audiobooki z sektora Coaching Relacji i Biznesu pt. Biznes relacji w systemie MLM. Dowiesz się z nich jak ważna jest uważność na drugiego człowieka, umiejętność słuchania go na cztery sposoby i jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane...
Data dostępności:
- Tak jak codzienne nasze życie i relacje z ludźmi, wymagają umiejętnej zdrowej komunikacji, tak w każdym biznesie wiedza na temat tego, jak unikać sporów i rozwiązywać konflikty, jest bezcenna. Te umiejętności są szczególnie ważne w branży Multi Level Marketing, gdyż jest to przede wszystkim biznes relacji. Oznacza to, że jednym z najważniejszych filarów struktur MLM są ludzie. Zatem okazuje się, iż...
Data dostępności:
- Audiobook ten omawia dobrze znane w MLM zagadnienie duplikacji. Dowiesz się z niego, czym jest duplikacja i jakie korzyści ona nam daje, gdzie w codziennym życiu mamy z nią do czynienia i kiedy warto z niej korzystać, a kiedy można działać stosując własną kreatywność i intuicję. Ta pozycja to świetny poradnik dla osób, które chcą przejąć odpowiedzialność za swój biznes MLM, jednak na początku swojej...
Data dostępności:
- Jest tylko dwa sposoby, aby wpłynąć na ludzi. Czy wiesz, jakie? W jaki sposób dzieci ćwiczą na rodzicach swoją siłę perswazji? Kim jest narcystyczna matka lub zaborczy ojciec? Czy może istnieć zaborcze dziecko manipulujące dorosłymi i rówieśnikami poprzez szantaż emocjonalny? Czy znasz kilka z często używanych technik manipulacji takich jak obwinianie, obrażanie, obgadywanie czy osądzanie? Czy manipulacja...
Data dostępności:
- Kluczowe "Sekretne słowa klucze" czyli adwords. Biznes relacji w systemie MLM cz.3 Co daje Ci ten audiobook? Z audiobooka "Sekretne słowa klucze" dowiesz się, jak wielką moc sprawczą mają słowa kluczowe w naszym życiu. Słowa są jak kręgi na wodzie, które zataczając coraz większe koła, urzeczywistniają się w coraz większej przestrzeni. Ta przestrzeń to nasze myśli, które coraz częściej i konkretniej...
Data dostępności:
- Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dlaczego ból głowy nie ustępuje po zażyciu aspiryny o wartości jednego centa, ale znika bez śladu, kiedy weźmiemy aspirynę, która kosztuje pięćdziesiąt centów? Dlaczego przepuszczamy pieniądze na wystawny posiłek, ale wycinamy kupony, aby zaoszczędzić dwadzieścia pięć centów na puszce zupy? Jeśli chodzi o podejmowanie decyzji życiowych, wydaje nam się, że dokonujemy mądrych, racjonalnych wyborów....
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie











