Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

empatii

Liczba pozycji: 5
  • CENA NEXTO

    Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji – ebook

    Wiesława Caputa   Alina Gorczyńska-Dybek   Danuta Szwajca  

    Przełom wieku XIX i XX to bez wątpienia era informacji, w której na skutek nowych rozwiązań telekomunikacyjnych i informatycznych, rzeczywistość go­spodarcza nabrała multimedialnego, interaktywnego oraz wirtualnego charakteru. Dzięki dynamicznemu rozwojowi systemów komunikacji (telefonii ko­mórkowej, Internetu, telewizji interaktywnej), klienci mają dostęp do ogromnej ilości informacji. Mają też większą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • BestsellerCENA NEXTO

    Odwaga w przywództwie – ebook

    Brene Brown  

    Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników? Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów „New York Timesa”, od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO

    Źli Żydzi – ebook

    Emily Tamkin  

    Co to znaczy być „złym Żydem”? Wielu Żydów używa tego określenia jako broni przeciwko innym członkom własnej społeczności. Jesteś złym Żydem, jeśli nie prowadzisz koszernej kuchni, nie dość często chodzisz do synagogi, nie posyłasz dzieci do szkoły hebrajskiej, lubisz przeboje bożonarodzeniowe, zbyt rzadko dzwonisz do matki. Jeśli krytykujesz politykę prowadzoną przed Izrael. Lista jest długa. Co...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,31 zł 45,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO

    To jest marketing! – ebook

    Seth Godin  

    # 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł

    Więcej

    Ocena: 4 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – ebook

    Sam Horn  

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA