era
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 6
- Era prosumenta 2.0. Wydanie uaktualnione. Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny dać konsumentom do myślenia: Czy twój ulubiony sklep...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Naprawiajmy wszystko na tym „”najpiękniejszym ze światów” nie dlatego, że nie ma innego wyjścia, ale również dlatego, że to życie i ten świat są wszystkim, co mamy. Bo nie ma planety B.” Richard Branson W sam raz na dzisiejsze czasy. Zachęca do bardziej etycznego podejścia do robienia interesów. „BusinessWeek” To nie jest, tak po prostu, kolejna książka o biznesie. To rzecz o tym, jak na lepsze...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dla mnie świat VUCA jest światem obfitości informacji i możliwości. Ta obfitość i złożoność bywa kłopotliwa. Może oszołomić, może unieruchomić. Nie nazywam jej jednak chaosem. Wierzę bowiem, że słowa mają swoją moc i sposób mówienia o czymś jest w pewnym sensie intencją i predykcją mojego sukcesu lub porażki. Gdy mówię chaos – myślę negatywnie. Działania, jakie będę podejmował, mogą być przede wszystkim...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wiek XXI to niewątpliwie era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów kreujących wartość przedsiębiorstwa. Tradycyjne zasoby takie jak: ziemia, praca czy kapitał, ustąpiły miejsca zasobom niematerialnym, wśród których kluczowe znaczenie mają zasoby wiedzy. Dla przedsiębiorstw oznacza to konieczność tworzenia nowych systemów informacyjnych i informatycznych, poszukiwania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przełom wieku XIX i XX to bez wątpienia era informacji, w której na skutek nowych rozwiązań telekomunikacyjnych i informatycznych, rzeczywistość gospodarcza nabrała multimedialnego, interaktywnego oraz wirtualnego charakteru. Dzięki dynamicznemu rozwojowi systemów komunikacji (telefonii komórkowej, Internetu, telewizji interaktywnej), klienci mają dostęp do ogromnej ilości informacji. Mają też większą...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Biznes. Nowe technologie. Prawo. Rozwój wiedzy i technologii tworzy nowe rodzaje niepewności i ryzyka, które wymagają nowego podejścia do prawa. Regulacja technologii i optymalne projektowanie instytucji prawnych w środowisku niepewności i ryzyka to dwa najważniejsze wyzwania polityczne XXI wieku. Wiadomo, że innowacje mają kluczowe znaczenie dla wzrostu gospodarczego. Jednak decyzje regulacyjne,...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie