express
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 6
- Jarosław Marciniak Dagmara Olewińska Piotr Sierociński Paulina Łukaszuk Paweł Berłowski Mik KuczkiewiczW dzisiejszym świecie biznesu, wciąż można zetknąć się z poglądem, jakoby dział personalny stanowił tylko koszt dla organizacji. Jednak sukces firm, które wprowadziły model HR business partnera (m.in. opisany w publikacji DHL Express) sprawia, że należy zweryfikować to podejście - dział personalny traktowany jako główny partner w biznesie powoduje wzrost efektywności oraz podnoszenia wartości rynkowej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Media for Man – this formulation clearly shows the view of the modern media world that guides the authors of this volume. The media are for people, not people for the media. It is a simple concept to express, but a challenging one to put into practice. Evolving communication technology often makes people feel like objects rather than subjects of media interactions. However, the same technology is the...
Data dostępności:
- Sojusz niemiecko-rosyjski w tle konfliktu USA–Chiny, czy może już sojusz proxy niemiecko-chiński? Czy afrykańska bomba demograficzna rozsadzi oczadziałą z dobrobytu Europę? Geopolityczne scenariusze dla Polski: opcja unijna czy raczej oparcie o państwa morskie i opcja proamerykańska? Jak się ma Nowy Jedwabny Szlak do sprawy polskiej A może po cichu znikamy ze sceny historii? ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- This book is the first one in the world which contains anatomy of the whole tourism phenomen - a basic as well as managerial. It contains cultivating touring, organization touring, rendering services and creating material base for tourism, as well as four functionally different managerial phenomena. This dissertation shows which elements of tourism reality decide about existence of all above mentioned...
Data dostępności:
Data publikacji:
- The aim of this book is to present the most important issues related to sustainable development (SD) and corporate social responsibility (CSR). They are discussed from a macro and micro perspective, both in the form of theoretical foundations of these concepts and practical examples of companies operating in Central and Eastern European countries that have implemented these ideas in their daily operations...
Data dostępności:
- Ta książka zmieni nastawienie do negocjacji nawet u najbardziej opornych. Pojęcie „dzielenie tortu” jest powszechne w negocjacjach, jednak większość ludzi dzieli niewłaściwy tort, skupiając się jedynie na własnym interesie. Barry Nalebuff, profesor fundacji Miltona Steinbacha w Yale School of Management, oferuje rozwiązanie - nową, sprawdzoną metodę prowadzenia negocjacji, która: - pomaga...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie






