facebooka
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 7
- Nagradzane reporterki „New York Timesa” w pasjonującym, demaskatorskim stylu przedstawiają wyjątkową, technologiczną historię naszych czasów – dzieje Facebooka. Spokojnie, oddychajcie głęboko. Słyszymy was. - Mark Zuckerberg, wrzesień 2006 Nigdy nie mieliśmy zamiaru was zdenerwować. - Sheryl Sandberg, lipiec 2014 Przepraszam i obiecuję poprawę. -Mark Zuckerberg, wrzesień 2017 Popełniliśmy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Apteki reklamują się w sieci. Nadzór farmaceutyczny zapowiada kontrole. Nadzór farmaceutyczny przypuszcza szturm na portale społecznościowe, przede wszystkim na Facebooka. Inspektorzy farmaceutyczni sprawdzą, czy w sieci przedsiębiorcy łamią zakaz reklamy aptek, wprowadzony art. 94a ustawy - Prawo farmaceutyczne. Ten budzący kontrowersje przepis całkowicie zabronił aptekom reklamowania się i informowania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu społecznościowego. Jeżeli kopiujesz tych ludzi, to znaczy, że niczego od nich się nie nauczyłeś. Zero to One pokazuje, jak budować firmy oparte na zupełnie nowych pomysłach, jak zamiast powielać w nieskończoność...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wielokrotnie nagradzana dziennikarka Kara Swisher napisała błyskotliwą, ostrą, lecz przede wszystkim szczerą książkę o branży technologicznej i o jej założycielach, którzy chcieli zmienić świat na lepsze, ale zamiast tego go popsuli. Burn Book to z jednej strony osobiste wspomnienia, a z drugiej – zapis wydarzeń związanych z najpotężniejszymi graczami technologicznymi. To insiderska opowieść o współczesnej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników? Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów „New York Timesa”, od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Skarbnica złotych bryłek wiedzy i wnikliwych spostrzeżeń cennych niczym perły. Wszyscy musimy współpracować i rywalizować, aby odnosić sukcesy. Książka Przyjaciel i wróg to najlepszy znany mi przewodnik, który może nam w tym pomóc – bez dwóch zdań. – Robert B. Cialdini, autor bestsellera Wywieranie wpływu na ludzi Co jest potrzebne do odniesienia sukcesu? To pytanie jest przedmiotem toczącego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie