fakty
Liczba pozycji: 14
Mistrzowie skalowania biznesu. Zaskakujące fakty o firmach osiągających największe sukcesy – audiobook
Reid Hoffman June Cohen Deron Triff
Czego możesz się nauczyć od prawdziwej legendy Doliny Krzemowej i całego panteonu kultowych liderów? Że kluczem do sukcesu w skalowaniu biznesu nie jest talent, sieć znajomości czy doskonała strategia. Najważniejszy jest przedsiębiorczy umysł - swoiste nastawienie na przedsiębiorczość, które można kształtować i rozwijać. Reid Hoffman - założyciel LinkedIn, inwestor w funduszu inwestycyjnym VC...Data dostępności:
Data publikacji:
Keto dla zdrowia i długowieczności – ebook
Ivor Cummins Jeffry Gerber
Dzięki temu poradnikowi, prezentującemu wyniki najnowszych badań naukowych, poznasz fakty i mity o cukrze, olejach rafinowanych, tłuszczach i cholesterolu. Dowiesz się, jak szybko schudnąć, pokonać cukrzycę, insulinooporność i choroby serca. Zastosujesz 21-dniowy plan żywieniowy oparty na zasadach i przepisach diety niskowęglowodanowej i ketogenicznej. Już dziś możesz wykorzystać ponad 50 przepisów...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia diety wegańskiej – ebook
Niko Rittenau
Osób stosujących dietę wegańską stale przybywa. Weganami są Venus i Serena Williams i znani ultra maratończycy Brendan Brazier i Scott Jurek. Co utwierdza w przekonaniu, że dietę wegańską może stosować każdy. Ta książka to pierwsze i jedyne kompletne źródło wiedzy na temat diety roślinnej . Znajdziesz w niej naukowe fakty i badania kliniczne, które obalają mity o diecie wegańskiej. Potwierdzają, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowoczesny Inwestor. Jak skutecznie zarabiać na nieruchomościach – audiobook
Daniel Siwiec
Proste fakty jak czerpać duże zyski z niewielkich inwestycji w nieruchomości? To właśnie w tej branży wystarczy jeden dobry deal, żeby zarobić tyle, ile niektórzy przez rok. Naucz się zarabiać na nieruchomościach. Co da Ci ta książka ? Kreatywne modele finansowania przy niewielkim kapitale Praktyczne wskazówki jak zacząć inwestować w nieruchomości Sprawdzone strategie w co i jak inwestować...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zarabiać na giełdzie. Rady najsłynniejszego spekulanta XX wieku – audiobook
Jesse Livermore
Jesse L. Livermore, legendarny spekulant, związany z giełdą od 15-ego roku życia, uznawany jest za najsłynniejszego gracza giełdowego w historii XX wieku. Podczas gdy w czasie paniki giełdowej w 1907 roku oraz w trakcie trwania wielkiego kryzysu gospodarczego w latach 1929-1933 inwestorzy tracili swoje fortuny, Livermore za sprawą krótkiej sprzedaży zarobił miliony. Jego zamiłowanie do liczb i szukania...Data dostępności:
Data publikacji:
Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie – audiobook
Andrzej Horoch
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę – audiobook
Brian Tracy
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...Data dostępności:
Data publikacji:
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google – audiobook
Scott Galloway
Bestseller „New York Timesa” Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne...Data dostępności:
Data publikacji:
Pauza strategiczna – audiobook
Marek Budzisz
Wojna na Ukrainie jest najpoważniejszym wyzwaniem dla Polski od zakończenia II wojny światowej, tym bardziej że Federacja Rosyjska przekształca się w państwo agresywne, dążące do odbudowania swego potencjału wojskowego. Zamierza dyktować własne warunki państwom Europy Środkowej, w tym przede wszystkim Polsce. Nasz kraj potrzebuje poważnej debaty strategicznej i odpowiedzialnych decyzji. Tymczasem w...Data dostępności:
Data publikacji: