filozofia
Liczba pozycji: 6
Rozgrywanie świata. Filozoficzne aspekty grywalizacji. – ebook
Kamil Kleszczyński
Powracamy do zasadniczego problemu związanego z rozwojem technologii cyfrowych: „brakującego ogniwa” łączącego świat komputerów ze światem ludzi. Ludzkość poza biologiczną przynależnością gatunkową spaja kultura, którą można określić jako metamedium – zbiór powiązanych systemów przekazywania treści. Oczywiście, w kontekście różnic między poszczególnymi kulturami, takiego powiązania można poszukiwać...Data dostępności:
ZNAK 811 12/2022. Dobre życie w chaotycznym świecie – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Dobre życie w chaotycznym świecie Starożytny filozof Epikur twierdził, że świat nie ma żadnego całościowego sensu; jest przypadkową grą atomów, a śmierć stanowi ostateczny kres ludzkiego istnienia. Mimo to od nas zależy, czy przeżyjemy swoje życie dobrze. Aby tak się stało, Epikur zalecał szukanie przyjemności. Chodziło mu nie o wystawne uczty, lecz o zadowalanie się skromnymi wygodami, przyjaźnią,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca - poradnik do gry – ebook
Maciej "Von Zay" Makuła
W poradniku do gry strategicznej „Sins of the Solar Empire” znajdziecie w głównie przybliżenie mechaniki gry, porady oraz liczne zestawienia tabelaryczne różnych rodzajów jednostek. Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Ekonomia Interfejs użytkownika Filozofia rozgrywki Rodzaje planet Budowle (ZKH) Logistyka...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie – audiobook
Beata Michalska-Dominiak Piotr Grocholiński
Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji:
Esencjalista – audiobook
Greg McKeown
Ile razy zgodziłeś się spełnić czyjąś prośbę, nawet się nad tym nie zastanawiając? Ile razy żałowałeś, że zgłosiłeś się do realizacji jakiegoś zadania, i zastanawiałeś się, co cię do tego podkusiło? Jak często mówisz „tak” tylko po to, żeby sprawić komuś przyjemność? Albo uniknąć kłopotów? Albo dlatego, że „tak” stało się twoją automatyczną odpowiedzią na wszystko? Droga esencjalizmu...Data dostępności:
Data publikacji: