gdanska
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 12
- W monografii przedstawiono zakres oraz formy współwystępowania i uzupełniania się dwóch ugruntowanych teorii współczesnego marketingu, to znaczy marketingu digitalowego i holistycznego. Przeanalizowano też, jakie kompetencje oraz działania są istotne z punktu widzenia praktyków pracujących na co dzień w obszarze marketingu. Cel pracy ma charakter poznawczy i aplikacyjny. Charakter poznawczy dotyczy...
Data dostępności:
- Podjęty w niniejszej publikacji problem badawczy dotyczy rozwoju powiązań kooperacyjnych w inicjatywach klastrowych. Głównym celem pracy była identyfikacja poziomów zaawansowania współpracy pomiędzy przedsiębiorstwami klastrowymi, która dawałaby podstawę do opracowania koncepcji teoretycznej dotyczącej trajektorii rozwojowej powiązań kooperacyjnych w wybranych inicjatywach klastrowych funkcjonujących...
Data dostępności:
- Zaangażowanie klienta (ang. customer engagement, CE) lub zaangażowanie konsumenta (ang. consumer engagement, CE) zaczęło być przedmiotem zainteresowania praktyków marketingu w związku z dynamicznym rozwojem nowoczesnych technologii i postępującym procesem cyfryzacji społeczeństw w ujęciu globalnym w XXI wieku. Równocześnie, od początku XXI wieku obserwujemy wzrost zainteresowania tym zagadnieniem wśród...
Data dostępności:
- Niniejsze opracowanie rozpoczyna wprowadzenie Czytelnika w problematykę czwartej rewolucji przemysłowej wraz z przedstawieniem jej najistotniejszych zagadnień. Podjęte rozważania rozpoczęto od prezentacji genezy Industry 4.0 w celu umożliwienia lepszego zrozumienia zawartej w kolejnej części idei prezentowanej tematyki. Rozdział pierwszy kończy próba wykazania, czy i jak szeroko koncepcja Industry...
Data dostępności:
- Niniejsza książka stanowi zbiór materiałów dydaktycznych obejmujących dziewięć studiów przypadków (case studies). Mogą one stanowić wsparcie procesu dydaktycznego dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem, bankowością lub finansami, w obszarze przedmiotów dotyczących procesów innowacyjnych, planowania produktu, rynków finansowych i zarządzania finansami. Istotną cechą prezentowanych materiałów...
Data dostępności:
- Głównym celem badań jest identyfikacja czynników i powiązań istotnych w procesie pozytywnego odziaływania komunikacji marketingowej online na angażowanie się młodych konsumentów w markę, a następnie ponawianie przez nich zakupów oraz współtworzenie wartości marek. W przeprowadzonym badaniu zdecydowano się na wykorzystanie paradygmatu pragmatycznego, gdyż pozwala on łączyć metody badawcze, strategie,...
Data dostępności:
- Praktyczne, aplikacyjne cele monografii mają za zadanie ułatwienie menedżerom związanym z zarządzaniem technologią informatyczną wypełniania codziennych zadań z zakresu zarządzania różnorodnymi zasobami IT. Dzięki zawarciu w pracy wyników badań empirycznych może ona stanowić bazę wiedzy i odniesienie teoretyczne. Drugim z celów aplikacyjnych jest dostarczenie przykładów zastosowań i sugestii dotyczących...
Data dostępności:
- "Samorządowcy są zdecydowanie za tzw. in housem w branży odpadowej, czyli większą rolą gminnych spółek. W tym właśnie kierunku idą zmiany w prawie. W naszym poradniku szczegóły nowych unormowań. Zgodnie z przygotowanymi zmianami przetargi na odbieranie odpadów przestaną być obowiązkowe. Dla samorządowych spółek oznacza to wielką szansę, bo nie będą już musiały rywalizować z prywatnymi firmami. Zadania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nowe ,rozszerzone wydanie bestsellera ostatnich lat. Wszystko wskazuje na to, iż mimo ostrzeżeń i mimo wiedzy o obcych doświadczeniach znaleźliśmy się w podobnej sytuacji jak inne kraje Zachodu kilkadziesiąt lat temu. By dostrzec zmianę wystarczy wyjść na ulice jednego z większych polskich miast, a już na pewno znaleźć się w okolicach kolejnych, budowanych meczetów. Czy dziesięć lat temu, kiedy to...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kwestia zaległości we wnoszeniu opłat związanych z użytkowaniem mieszkalnych lokali komunalnych jest bardzo ważnym i aktualnym problemem. Dotyczy ona w szczególności obszarów miejskich, które w wyniku zróżnicowanych przemian znalazły się w sytuacji kryzysowej i wymagają podjęcia kompleksowych i zintegrowanych programów rewitalizacji. Powyższy problem związany jest przede wszystkim z utrzymującym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Najnowsza książka prof. dr hab. Łukasza Sułkowskiego służy rozpoznaniu obszaru kształtowania się rynku uczelni i reformowania systemów nauki i szkolnictwa wyższego opartego na konsolidacjach. Obok doświadczeń międzynarodowych oraz analizy porównawczej fuzji uczelni, w publikacji zgłębiane są koncepcje, metody i przykłady zaczerpnięte z biznesu. Książka prof. Łukasza Sułkowskiego jest niezwykle cenna...
Data dostępności:
- Praktyczny poradnik o organizacji Paneli obywatelskich przeznaczony dla JST, a także dla mieszkańców i organizacji pozarządowych. Publikacja zawiera: Liczne przykłady i konkretne rozwiązania stosowane w czasie organizacji Paneli. Omówienie polskich doświadczeń z organizacją Paneli obywatelskich w Gdańsku (2016, 2017, 2018 r.) i Lubinie (2018 r.). Zebranie praktycznych doświadczeń z Paneli...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie












