gdyni
Liczba pozycji: 5
Jesteśmy sobą – ebook
Małgorzata Koch
Po wybudzeniu z narkozy Marcelina zmuszona jest zmierzyć się nie tylko ze szpitalną rzeczywistością, ale też z licznymi kłamstwami. Okazuje się, że została oszukana zarówno przez ukochanego, jak i przez własną matkę. Prywatne życie pani prokurator Julianny Szafrańskiej jest bowiem bardziej pogmatwane niż niejedna prowadzona przez nią sprawa karna i ściśle wiąże się z postacią tajemniczego Orła. To...Data dostępności:
Data publikacji:
Rewers – audiobook
Andrzej Bart
Przepełniona czarnym humorem opowieść o miłości w czasach socjalizmu... Dobiegająca 30-tki Sabina mieszka z matką i babcią, które uważają ją za starą pannę. Kobieta podkochuje się w dyrektorze Barskim, szefie wydawnictwa, w którym pracuje jako redaktorka poezji. Nieoczekiwanie w życiu bojaźliwej Sabiny pojawia się szarmancki i przystojny Bronek, który chce się z nią ożenić. Narzeczony okazuje się...Data dostępności:
Data publikacji:
Bardzo cicha noc – ebook
Ewelina Dobosz Emilia Szelest
Wybuchowy duet charakternych pisarek, który tej zimy przyspieszy bicie serca i rozpali policzki! Kiedy lądujesz w odciętym od świata miejscu z byłym więźniem, możesz być pewna, że to będą niezapomniane święta. Małżeństwo Igi nigdy nie było idealne. Mężowi zależy tylko na jej pieniądzach, bywawobec niej brutalny, ale według jej rodziców stanowią idealną parę. Gdy kobieta przyłapuje go na zdradzie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Teaching English Through Culture – ebook
Joanna Bogusławska Agata Mioduszewska
The purpose of the book is to present culture of the English speaking countries by means of original, stimulating and diversified exercises. For teachers the book provides numerous activities suitable for students of different levels, i.e. from pre-intermediate to upper-intermediate. Among the tasks there are, for instance, role-play, quizzes, board games, crosswords, puns and discussion panels, reading...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: