gier
Liczba pozycji: 42
Historia Gier FPS i Bijatyk – ebook
Jurand Staszak
Jeśli jesteś fanem gier FPS i bijatyk, ta książka jest dla Ciebie idealna! Przenieś się w czasie i poznaj początki tych gatunków, dowiedz się o ich rozwoju i ewolucji oraz pozwól się zainspirować historią największych tytułów i ich twórców. Ta książka to must-have dla każdego miłośnika gier, który chce poznać historię swojego ulubionego hobby. Nie czekaj dłużej, zamów swój egzemplarz już dziś!Data dostępności:
Data publikacji:
Wciśnij reset. Triumfy i fakapy w przemyśle gier wideo – ebook
Jason Schreier
Autor bestselleru Krew, pot i piksele powraca z kolejną dogłębną, zakulisową analizą branży gier wideo. Opowiada, jak upadały najgłośniejsze studia ostatniej dekady, snując opowieści - te triumfalne i te tragiczne - o tym, co stało się potem. Przemysł gier jest zarówno prestiżowy, jak i nieprzewidywalny. Opierając się na licznych wywiadach z producentami przełomowych gier, takich jak BioShock Infinite,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sid Meier przedstawia: Wspomnienia! – ebook
Sid Meier
Jeszcze tylko jedna tura… Jest! Pierwsze i jedyne wspomnienia Sida Meiera, ojca chrzestnego gier komputerowych, twórcy kultowej Cywilizacji ! Sid Meyer tworzy gry komputerowe od ponad 40 lat. Jego legendarna seria Sid Meier’s Civilization sprzedała się w ponad 51 milionach egzemplarzy. Spędziliśmy nad nią ponad miliard godzin. Wspomnienia Sida Meiera to opowieść o młodym chłopaku ogarniętym obsesją...Data dostępności:
Data publikacji:
Traktat o checkpointach – ebook
Patryk Garkowski
Znawca informatyki, wynalazca Patryk Daniel Garkowski napisał traktat o zapisach komputerowych gier. W płodzie literackim wytłumaczył złożoną materię przejrzystymi, jasnymi słowami. Humorystycznie dopełnia traktat rewolucyjne podejście do problemu.Data dostępności:
Data publikacji:
Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry – ebook
Jason Schreier
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania...Data dostępności:
Data publikacji:
Oni migają tymi kolorami w sposób profesjonalny. Narodziny gamedevu z ducha demosceny w Polsce – ebook
Opracowanie zbiorowe
Obecnie, gry komputerowe produkowane w Polsce stanowią jedną z najbardziej na świecie rozpoznawalnych marek. Jak jednak wyglądały początki rodzimego gamedevu? Czy wszyscy twórcy gier się do nich dziś przyznają? Jaki był wpływ demosceny na gry? I co autorzy gier z lat 80. oraz 90. robią dzisiaj? Po świecie komputerów 8 bitowych, giełd, piractwa, czasopism o grach, początkach biznesu rozrywkowego oprowadzają...Data dostępności:
Data publikacji:
Wojny konsolowe. SEGA, Nintendo i batalia, która zdefiniowała pokolenie – ebook
Blake J. Harris
" Fascynujący thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske - człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do zwyciężania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a...Data dostępności:
Data publikacji:
World of Warcraft: World of Warcraft: Malfurion – ebook
Richard A. Knaak
Kiedy świat Azeroth był młody, podobni bogom tytani zaprowadzili w nim ład, kształtując jego lądy i morza. Ich wysiłki sprawiły, że Azeroth stała się wspaniałą krainą – taką, jaką ją sobie wyobrazili. I mimo że tytani już dawno odeszli, ich wizja przetrwała. Zwie się Szmaragdowym Snem – jest bujną, dziką i pierwotną wersją świata World of Warcraft. Wiele tajemnic spowija Szmaragdowy Sen i jego...Data dostępności:
Data publikacji:
O chłopcu, który wygrał z grami – ebook
Piotr Barciuk
Życie Marka to nieustająca gra. Chłopiec wiele godzin dziennie spędza przed komputerem. Monitor jest jego jedynym oknem na świat. Marek świetnie się czuje jako rycerz, astronauta, czy uzbrojony po zęby żołnierz. Jest wtedy „wielki”, bo tacy są bohaterowie jego gier. Pewnego dnia komputer przestaje działać, a w życie Marka wkracza postać z gry. To królewicz, dzięki któremu chłopiec uświadamia sobie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Gry i zabawy Turków osmańskich – ebook
Marian Bałczewski
Książka dotyczy znajomości gier i zabaw Turków osmańskich w dawnej Polsce. Wykorzystując bogatą bazę źródłową Autor omawia też ludyczne aspekty uroczystości publicznych, życie erotyczne Turków Osmańskich oraz muzykę. Próbuje odpowiedzieć na pytania: jakie przejawy życia ludycznego Turków osmańskich były znane w dawnej Polsce, skąd czerpano o nich wiedzę w Polsce oraz jakie walory poznawcze i zjawiska...Data dostępności:
Data publikacji: