gier
- Nowa powieść Kerstin Gier, autorki bestsellerowej „Trylogii Czasu” i „Silvera”. Siedemnastoletnia Fanny rzuciła szkołę i odbywa praktykę w alpejskim hotelu Château Janvier, zwanym Podniebnym. W Święta nieco podupadły hotel przeżywa oblężenie. Zjeżdżają tu najróżniejsi goście: od słynnej łyżwiarki, przez autora thrillerów, po... właścicieli kolii z legendarnym diamentem carycy Katarzyny. Z pomocą Bena,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Liv zawsze przywiązywała dużą wagę do snów. Ale odkąd zamieszkała w Londynie, znalazły się w centrum jej zainteresowań. Tajemnicze zielone drzwi. Gadające kamienne posągi. Niania z tasakiem w schowku na miotły… Tak, ostatnio sny Liv stały się bardzo dziwne. A szczególnie ten: czterech chłopaków, łacińskie inkantacje, dziwny rytuał, a wszystko to w nocy pośrodku cmentarza. No tak, Liv zna tych chłopaków...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sprawy Liv, młodej bohaterki serii „Silver”, układają się coraz lepiej. Nowy dom i nowa rodzina okazały się całkiem w porządku. Romantyczny związek z przystojnym i bystrym Henrym trwa. W dodatku nowe fascynujące możliwości odkrywa przed dziewczyną sfera snów. Niestety, Liv ma także powody do niepokoju. Po pierwsze, anonimowa blogerka Secrecy wie o Liv rzeczy, których nie powinna wiedzieć. Po drugie,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pierwszy tom bestsellerowej Trylogii Czasu. Nastoletnia Gwen odkrywa, że jest posiadaczką genu podróży w czasie. Przyjdzie jej się zmierzyć z zadaniami przekraczającymi jej epokę, a także... z miłością!
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wielki finał Trylogii Czasu! Gwen i Gideon muszą po raz kolejny połączyć siły, żeby przeciwstawić się złowrogiemu hrabiemu de Saint Germain, który chce wykorzystać ich dar do własnych celów. W niebezpiecznej grze wydarzenia z przeszłości splatają się z teraźniejszością, zasadzki czyhają na każdym kroku (i w każdym czasie), a na jaw wychodzą kolejne tajemnice… Gwen musi zmierzyć się ze wszystkimi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Drugi tom fenomenalnej Trylogii Czasu. Gwendolyn Shepherd to Rubin - ostatnia z dwanaściorga podróżników w czasie. Choć trafiła pod opiekę tajnej organizacji, Strażnicy traktują ją z wrogością i wręcz uważają za szpiega. Gwen nie może ufać nikomu, a tymczasem czekają na nią coraz trudniejsze misje. W boleśnie krótkim czasie musi opanować całą masę rzeczy, które mają jej umożliwić przetrwanie w przeszłości....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wielki finał Trylogii Snów! Są na świecie ludzie, którzy mają dostęp do snów. Z marzeń sennych można się bardzo wiele dowiedzieć - pogrzebać w świadomości i podświadomości. Można też popchnąć śniącego do czynów, których nigdy nie dopuściłby się na jawie... Główna bohaterka serii, Liv Silver, ma same kłopoty. Jej antagonista Arthur rośnie w siłę, blogerka Secrecy wie coraz więcej, a groźna Anabel znów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Minął rok, odkąd Nate, Summer, Trevor i Gołąb uratowali miasteczko Colson przed Belindą White. Zła czarodziejka zmieniła się w ich rówieśniczkę, a zaraz potem straciła pamięć. Teraz, jako Lindy, pomoże czwórce przyjaciół w walce z nowym zagrożeniem: w okolicy otwarto podejrzany salon gier, w którym można wygrać niesamowite nagrody. Właścicielem okazuje się... jej brat, Jonas White, bezwzględny czarodziej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Po dwóch bestsellerowych trylogiach Czasu i Snów Kerstin Gier otwiera nam drzwi do nowej historii Quinn jest inteligentny, popularny i bardzo cool. Matilda to szara myszka i córka znienawidzonych i zdewociałych sąsiadów z naprzeciwka. Uwielbia powieści fantasy i zdecydowanie nie jest w typie Quinna. Ale pewnego dnia chłopak musi uciekać przed stworzeniami jak z koszmaru i ulega ciężkiemu wypadkowi,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Drugi tom trylogii „Niezapominajka” – jeszcze bardziej magiczny i tajemniczy, niebezpiecznie zabawny i szalenie wciągający! Przestawanie z Wróżkami i Wróżami, przechodzenie przez portale do równoległego świata i posiadanie supermocy – Quinn zdążył się już do tego przyzwyczaić. Szkoda tylko, że każda tajemnica, którą odsłania, stawia przed nim nowe zagadki. Gdyby nie Matilda i jej wyjątkowa umiejętność...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wielki finał trylogii Niezapominajka przynosi rozwiązanie wszystkich tajemnic Po przygodach przeżytych w Kręgu Quinn ponad wszelką wątpliwość wie tylko jedno: Matilda jest jego wielką miłością – pomimo jej wkurzającej rodziny. Właściwie oboje powinni myśleć teraz wyłącznie o wielkim szkolnym balu, ale Quinna czeka jeszcze tajemniczy rytuał Gwiezdnych Wrót, dzięki któremu on, jako rzekomy wybraniec,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Cała rodzina Basi zachorowała. A najbardziej Basia - na tyle poważnie, że Tata zdecydował, aby zawieźć ją do szpitala. Ale nie taki wilk straszny, jak go malują! Pobyt w szpitalu jest całkiem znośny - szczególnie gdy w odwiedziny przychodzi stryj Grześ, a koleżanka ze szpitalnej sali okazuje się wielbicielką tych samych gier co Basia.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Uzależnienie od gier, mediów społecznościowych czy zakupoholizm – te pułapki czyhają na młodych ludzi. Kamila, Kasia, Piotrek i Wojtek nie są wyjątkiem. Zrozpaczeni rodzice nie widzą dla nich ratunku. Dlatego proszą o pomoc doktora Leopolda. Ten proponuje z pozoru szaloną terapię i wywozi nastolatków w dzicz, bez dostępu do dobrodziejstw cywilizacji. Lecz akcja zaczyna się wymykać spod kontroli… ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Alistair Gregory, człowiek, który odkrył, jak można wsysać ludzi do gier video, nie jest tym za kogo się podaje. Jesse Rigsby jest już tego pewien. Podobnie jak tego, że przez cały czas jest obserwowany. Aby rozwikłać piętrzące się zagadki i tajemnice, Jesse musi przemienić się w superszpiega posiadającego umiejętności gry w stylu retro. Będzie musiał pokonać hiperinteligentny android oraz przechytrzyć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy marzyłeś kiedyś o czymś, o czym naprawdę nie powinieneś? Steve chciałby rozpocząć karierę programisty gier. Przyjmuje świetną ofertę pracy, która wydaje się zbyt piękna, aby była prawdziwa… Aiden i Jace uwielbiają straszyć małe dzieci w labiryncie rur w Mega Pizzaplex Freddy’ego. A wszystko, czego pragnie Billy, to stać się najdoskonalszą wersją samego siebie – czyli prawdziwym animatronikiem. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Lucas uwielbia gry komputerowe, niestety mama nie pozwala mu grać. Pewnego dnia łamie jednak zakaz, ale jego komputer zaczyna się dziwnie zachowywać. Bucha z niego dym, a przed Lucasem pojawiają się cztery postacie z gier: MegaMonkey, Jumpkidd, generał Major Powers i jego córka Pixie. Nie przybyli tu jednak dla rozrywki: do świata Lucasa przedostał się Potwór Cienia, który jest w posiadaniu groźnej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przyjaciele, którzy niespodziewanie zostali uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry, muszą szybko poznać jej zasady, żeby przetrwać i nie zostać w niej na zawsze! Jasse Rigsby nie znosi gier i tego całego wirtualnego świata. Jasne, są w nich plecaki odrzutowe, portale umożliwiające teleportację, poduszkowce, ukryte ostrza oraz nieograniczona liczba żyć. To go jednak nie bawi. Ale gdy pewnego dnia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jesse i Eric mają 10 minut, by ocalić świat. W tym czasie muszą dać nura do ogromnego uniwersum gier, wyśledzić swojego wroga i powstrzymać go przed realizacją złowieszczego planu, nim będzie za późno. Brzmi niemożliwie? Bo to jest superniemożliwe. Po drodze czekają na nich ziejące ogniem pterodaktyle, rozzłoszczone zielone olbrzymy oraz jednorożce strzelające laserami z kopyt. Jeśli Jesse i Eric...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wakacyjne love story wypełnione muzyką, humorem i wspaniałą przyjaźnią A gdyby tak nad jednym jeziorem zorganizować dwa letnie obozy: musicalowy - dla oryginalnych, utalentowanych artystów, rywalizujących o wymarzony bilet na Broadway, oraz komputerowy - dla geeków w T-shirtach z Pokemonami, pragnących świętego spokoju, nielimitowanych gier komputerowych i ewentualnie wygodnych foteli, to…...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Po tym jak Jesse i jego przyjaciel Eric zostali niespodziewanie uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry "Pełna Moc", przysięgli sobie, że już nigdy nawet nie zbliżą się do gier wideo. Jednak gdy Jesse otrzymuje szansę na ocalenie swojego kumpla Marka, nie może powiedzieć „nie!”. Problem polega na tym, że tym razem Jesse staje się niewidzialny i zostaje wessany do świata gry "Będzie Dziko"...
Data dostępności:
Data publikacji: