gier
Indie games. Podręcznik niezależnego twórcy gier – ebook
Richard Hill-Whittall
"Marzysz o stworzeniu własnej gry? Chcesz rozpocząć karierę w branży gier wideo? Zacznij od pierwszego w Polsce podręcznika skierowanego do osób, które chcą poznać tajniki pracy niezależnego studia developerskiego. Poradnik w przystępny sposób opisuje wszystkie etapy prowadzenia projektów indie game, od zbierania funduszy, poprzez produkcję, marketing, aż po procesy wydawnicze i kanały dystrybucji....Data dostępności:
Data publikacji:
Programowanie gier: Wzorce – ebook
Robert Nystrom
Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą. Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni złożonością i poziomem skomplikowania kodu. Książka Programowanie gier. Wzorce rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, autor zebrał sprawdzone wzorce projektowania gier, aby zoptymalizować proces ich tworzenia. Zostały...Data dostępności:
Tworzenie gier dla początkujących – ebook
Tomasz Błaszczyk
Książka „Tworzenie gier dla początkujących” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Unity. Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji. Książka...Data dostępności:
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 – ebook
Matt Edmonds
Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4 Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami...Data dostępności:
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących – ebook
Casey Hardman
Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też dokładnie demonstrowane. Zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się wiele o scenach, elementach GameObject, prefabrykatach,...Data dostępności:
Analiza ekonomicznych warunków umowy kredytowej w ujęciu teorii gier – ebook
Andrzej Paliński
Głównym celem pracy jest próba określenia warunków umowy kredytowej, która zapobiegałaby zjawiskom selekcji negatywnej i pokusy nadużycia. W praktyce oznaczałoby to zawieranie takiej umowy kredytowej, która zmobilizowałaby kredytobiorcę do jak najwyższych możliwych spłat zadłużenia oraz unikania zbędnej i nadmiernej restrukturyzacji kredytu. Niniejsza rozprawa jest wynikiem wieloletnich badań literaturowych...Data dostępności:
Lekcja Strategii. Jak rozwijać dzieci poprzez naukę gry w szachy. – ebook
Michał Kanarkiewicz
„Lekcja strategii. Jak rozwijać dzieci poprzez naukę gry w szachy” to podręcznik dla nauczycieli, rodziców i wszystkich osób dorosłych, którym zależy na rozwoju własnym i dzieci. 188 stron wiedzy o pedagogice, psychologii i praktyce podczas nauki gry w szachy. Co da Ci ta książka? 1. Wiedzę o edukacyjnych wartościach gry w szachy. 2. Inspirację do rozwoju strategicznego i logicznego myślenia. 3. Kreatywne...Data dostępności:
Oni migają tymi kolorami w sposób profesjonalny Narodziny gamedevu z ducha demosceny w Polsce – ebook
Piotr Marecki Tadeusz Cieślewicz
Obecnie, gry komputerowe produkowane w Polsce stanowią jedną z najbardziej na świecie rozpoznawalnych marek. Jak jednak wyglądały początki rodzimego gamedevu? Czy wszyscy twórcy gier się do nich dziś przyznają? Jaki był wpływ demosceny na gry? I co autorzy gier z lat 80. oraz 90. robią dzisiaj? Po świecie komputerów 8 bitowych, giełd, piractwa, czasopism o grach, początkach biznesu rozrywkowego oprowadzają...Data dostępności:
Internet. Globalne gry. Global Games – ebook
Agnieszka Gryszczyńska Grażyna Szpor Wojciech Rafał Wiewiórowski
Naukowe zaangażowanie w rozwiązywanie aktualnych problemów bywa trudne do pogodzenia z wymogami obiektywizmu i nieulegania emocjom w badaniach. Jako teoretyczne wsparcie podejmowania takich wyzwań i zachowania dystansu rozpatrzyć warto kategorię gier. Gry analizować można z różnych perspektyw: Pierwsza to rozwój rynku gier komputerowych i e-sportu . Druga to grywalizacja , strategia wykorzystania...Data dostępności:
Data publikacji:
World of Warcraft: Dzień smoka – ebook
Richard A. Knaak
Wyjątkowa opowieść o magii, wojnie i bohaterstwie, oparta na bestsellerowej, wielokrotnie nagradzanej serii gier firmy Blizzard Entertainment. Dawno temu, w spowitych mgłą niepamięci czasach, Azeroth zamieszkiwały najprzeróżniejsze niezwykłe stworzenia. Tajemnicze elfy i śmiałe krasnoludy współistniały z plemionami ludzi w harmonii, ciesząc się pokojem. Było tak do chwili, w której przybycie demonicznej...Data dostępności:
Data publikacji:
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie – ebook
Al Sweigart
Z książki Twórz własne gry komputerowe w Pythonie dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej...Data dostępności:
Wprowadzenie do potoku renderującego OpenGL – ebook
Karol Sobiesiak Piotr Sydow
Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w tej dziedzinie, ale również z powodu dużych możliwości obliczeniowych dostarczanych przez te układy. Książka stanowi niezbędnik dla każdego, kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarow...Data dostępności:
Komputerowy ćpun 2.0 – ebook
Krzysztof Piersa
Ponad trzy miliardy ludzi na świecie korzysta z gier komputerowych. Dla jednych to chwilowa odskocznia, rozrywka i sposób na odreagowanie codziennych stresów, dla innych - początek problemów. Gdzie leży granica pomiędzy rozrywką a uzależnieniem? Jakie są konsekwencje nadużycia i co najważniejsze - jak poradzić sobie z tym problemem? Krzysztof Piersa sam był uzależniony od gier i zna je wręcz na wylot....Data dostępności:
Data publikacji:
Wprowadzenie do groznawstwa – ebook
Katarzyna Prajzner
Publikacja stanowi pierwszy na polskim rynku podręcznik o charakterze wprowadzenia do groznawstwa. Składa się z dwóch części. Pierwsza jest prezentacją wybranych, najważniejszych kategorii analitycznych groznawstwa z perspektywy specyfiki obszaru gier i jego odrębności od innych form medialnych. Druga zawiera przykłady praktycznego wykorzystania omawianych wcześniej kategorii, a także analizy konkretnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Twórz własne gry w Scratchu! – ebook
Anna Anthropy
W książce Twórz własne gry w Scratchu! będziemy pracować z narzędziem Scratch, które w łatwy sposób umożliwia rysowanie interaktywnych postaci poprzez łączenie prostych bloków kodów, co pozwala na budowanie zabawnych, dziwnych gier. Scratch to proste narzędzie do tworzenia animacji, gier oraz filmów. W książce Twórz własne gry w Scratchu! skupimy się na tworzeniu gier, więc nasze projekty będą zabawne...Data dostępności:
World of Warcraft: World of Warcraft: Malfurion – ebook
Richard A. Knaak
Kiedy świat Azeroth był młody, podobni bogom tytani zaprowadzili w nim ład, kształtując jego lądy i morza. Ich wysiłki sprawiły, że Azeroth stała się wspaniałą krainą – taką, jaką ją sobie wyobrazili. I mimo że tytani już dawno odeszli, ich wizja przetrwała. Zwie się Szmaragdowym Snem – jest bujną, dziką i pierwotną wersją świata World of Warcraft. Wiele tajemnic spowija Szmaragdowy Sen i jego...Data dostępności:
Data publikacji:
Apokalipsa według Pana Jana – ebook
Robert J. Szmidt
Klasyka literatury postapokaliptycznej! Diaboliczna intryga, zabójcze tchnienie radiacji, idealna lektura dla fanów serialu i gier Fallout. W pożodze nuklearnego piekła ginie znana nam cywilizacja. W świecie pełnym śmierci, gruzów, radioaktywnego skażenia i chorób nieliczni ocaleni walczą o przeżycie, tworząc nowe społeczności. Jednym z nich jest niepodzielny władca wyludnionego i obróconego w...Data dostępności:
Data publikacji:
Czynniki Strachu w Grach Wideo – ebook
Patryk Polewiak
Dlaczego dobry horror straszy a zły wywołuje salwy śmiechu? Książka „Czynniki Strachu w Grach Wideo” odpowiada na to i wiele innych pytań z zakresu psychologii horroru. Pokazuje jakie czynniki wpływają pozytywnie na jakość gry wideo a które skutecznie niszczą doznania i odczucia gracza. Jest to poradnik obowiązkowy dla twórców gier oraz zbiór ciekawostek dla graczy, chcących spojrzeć od kuchni na ich...Data dostępności:
Data publikacji:
Start – ebook
Roland Janotta
START level 1, opowiada historię zwykłego człowieka, który nagle budzi się w innym świecie. Henry, początkowo wycofany ze społeczeństwa ma na celu jedynie przeżycie. Okazuje się, że nowy świat jest spełnieniem jego marzeń. Obowiązuje tam system gier, rozwijanie się poprzez zdobywanie doświadczenia. Cała książka opiera się na tzw. „boskiej grze”, według której kolejni bogowie przyzywają do tego świata...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygraj klienta – ebook
Marcin Paweł Panek
Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie...Data dostępności:
Data publikacji: