gier
Liczba pozycji: 26
Historia Gier FPS i Bijatyk – ebook
Jurand Staszak
Jeśli jesteś fanem gier FPS i bijatyk, ta książka jest dla Ciebie idealna! Przenieś się w czasie i poznaj początki tych gatunków, dowiedz się o ich rozwoju i ewolucji oraz pozwól się zainspirować historią największych tytułów i ich twórców. Ta książka to must-have dla każdego miłośnika gier, który chce poznać historię swojego ulubionego hobby. Nie czekaj dłużej, zamów swój egzemplarz już dziś!Data dostępności:
Data publikacji:
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# – ebook
Casey Hardman
Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też dokładnie demonstrowane. Zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się wiele o scenach, elementach GameObject,...Data dostępności:
Data publikacji:
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 – ebook
Matt Edmonds
Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4 Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami...Data dostępności:
Data publikacji:
Internet. Globalne gry. Global Games – ebook
Agnieszka Gryszczyńska Grażyna Szpor Wojciech Rafał Wiewiórowski
Naukowe zaangażowanie w rozwiązywanie aktualnych problemów bywa trudne do pogodzenia z wymogami obiektywizmu i nieulegania emocjom w badaniach. Jako teoretyczne wsparcie podejmowania takich wyzwań i zachowania dystansu rozpatrzyć warto kategorię gier. Gry analizować można z różnych perspektyw: Pierwsza to rozwój rynku gier komputerowych i e-sportu . Druga to grywalizacja , strategia wykorzystania...Data dostępności:
Data publikacji:
Wprowadzenie do groznawstwa – ebook
Katarzyna Prajzner
Publikacja stanowi pierwszy na polskim rynku podręcznik o charakterze wprowadzenia do groznawstwa. Składa się z dwóch części. Pierwsza jest prezentacją wybranych, najważniejszych kategorii analitycznych groznawstwa z perspektywy specyfiki obszaru gier i jego odrębności od innych form medialnych. Druga zawiera przykłady praktycznego wykorzystania omawianych wcześniej kategorii, a także analizy konkretnych...Data dostępności:
Data publikacji:
World of Warcraft: World of Warcraft: Malfurion – ebook
Richard A. Knaak
Kiedy świat Azeroth był młody, podobni bogom tytani zaprowadzili w nim ład, kształtując jego lądy i morza. Ich wysiłki sprawiły, że Azeroth stała się wspaniałą krainą – taką, jaką ją sobie wyobrazili. I mimo że tytani już dawno odeszli, ich wizja przetrwała. Zwie się Szmaragdowym Snem – jest bujną, dziką i pierwotną wersją świata World of Warcraft. Wiele tajemnic spowija Szmaragdowy Sen i jego...Data dostępności:
Data publikacji:
Wyklęci: Era cieni – audiobook
Agnieszka Zawadka
Czas to niebezpieczna rzecz, zwłaszcza w niepowołanych rękach. A ręce Raven wydają się wyjątkowo problematyczne. Wyszkolona do eliminowania zabójczych Plag nigdy nie potrafiła okiełznać własnego temperamentu. Jeden nieumyślny zakład wikła ją w niebezpieczną intrygę, a to jeszcze nie koniec złych wiadomości. Wraz z nią w aferę zamieszany jest Władca Cieni, którego zamiary pozostają dla Raven zagadką. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Bożyszcze tłumów – audiobook
Zeter Zelke Kazimierz Kyrcz Jr
Na Niebieską Planetę zstąpili bogowie antyczni, by zakładać tu firmy i robić kariery. Petunia i Krystek uważnie przyglądają się zuchwałym poczynaniom przybyszów, sami jednak skupiają się na swoim życiu - planują właśnie podróż przedślubną. Wyjazd zostaje udaremniony, gdy w mieszkaniu pary zjawia się Adonis. Bóg planuje rozpoczęcie kariery wokalisty heavymetalowego i potrzebuje pomocy Petunii i Krystka....Data dostępności:
Data publikacji:
Czynniki Strachu w Grach Wideo – ebook
Patryk Polewiak
Dlaczego dobry horror straszy a zły wywołuje salwy śmiechu? Książka „Czynniki Strachu w Grach Wideo” odpowiada na to i wiele innych pytań z zakresu psychologii horroru. Pokazuje jakie czynniki wpływają pozytywnie na jakość gry wideo a które skutecznie niszczą doznania i odczucia gracza. Jest to poradnik obowiązkowy dla twórców gier oraz zbiór ciekawostek dla graczy, chcących spojrzeć od kuchni na ich...Data dostępności:
Data publikacji:
O chłopcu, który wygrał z grami – ebook
Piotr Barciuk
Życie Marka to nieustająca gra. Chłopiec wiele godzin dziennie spędza przed komputerem. Monitor jest jego jedynym oknem na świat. Marek świetnie się czuje jako rycerz, astronauta, czy uzbrojony po zęby żołnierz. Jest wtedy „wielki”, bo tacy są bohaterowie jego gier. Pewnego dnia komputer przestaje działać, a w życie Marka wkracza postać z gry. To królewicz, dzięki któremu chłopiec uświadamia sobie,...Data dostępności:
Data publikacji: