grac
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 2
- Generatywna sztuczna inteligencja (AI) jest dziś gorącym tematem w dziedzinie techniki. Ta praktyczna książka pokazu-je inżynierom uczenia się maszyn, jak wykorzystywać TensorFlow i Keras, aby od zera tworzyć robiące wrażenie gene-ratywne modele głębokiego uczenia, w tym wariacyjne autokodowanie (VAE), generatywne sieci przeciwstawne (GAN), transformery, przepływy normalizacyjne, modele oparte na energii...
Data dostępności:
- W książce Twórz własne gry w Scratchu! będziemy pracować z narzędziem Scratch, które w łatwy sposób umożliwia rysowanie interaktywnych postaci poprzez łączenie prostych bloków kodów, co pozwala na budowanie zabawnych, dziwnych gier. Scratch to proste narzędzie do tworzenia animacji, gier oraz filmów. W książce Twórz własne gry w Scratchu! skupimy się na tworzeniu gier, więc nasze projekty będą zabawne...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie


