grafika
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 17
- Elementem wizualizacji danych najczęściej wykorzystywanym w Excelu są wykresy. W książce przeczytasz, jak wstawiać wykresy i formatować ich poszczególne elementy. Poznasz także kilka sposobów radzenia sobie z typowymi trudnościami przy tworzeniu wykresów.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Skrypt jest przeznaczony dla studentów wydziałów: Inżynierii Lądowej i Transportu, Inżynierii Mechanicznej oraz Inżynierii Materiałowej i Fizyki Technicznej Politechniki Poznańskiej, a tak-że dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką komputerowego zapisu konstrukcji i kompu-terowego wspomagania projektowania
Data dostępności:
- Obliczenia statystyczne dla programistów, naukowców, analityków, użytkowników Excela i innych Przy użyciu języka R możesz budować skuteczne modele statystyczne i znaleźć odpowiedzi na wiele spośród najtrudniejszych pytań. Tworzony w ramach open source język R tradycyjnie uważany jest za trudny do opanowania dla nie-statystyków, zaś większość dostępnych książek zakłada zbyt dużą już obecną wiedzę na...
Data dostępności:
- Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przedstawione są nowe wersje OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż) w sposób odpowiedni zarówno dla początkujących programistów grafiki...
Data dostępności:
- Książka będzie przydatna dla studentów kierunków ścisłych przygotowujących swoje prace licencjackie lub magisterskie, a także pracowników naukowych stających przed koniecznością dostarczenia złożonego w LATEX-u artykułu do czasopisma naukowego. LATEX jest językiem niskiego poziomu, posiada ok. 300 pierwotnych sekwencji sterujących, które nie są rozkładalne na prostsze funkcje. Rozumie ok. 900 sekwencji...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Grafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości. Piksele, wektory i inne stwory to wprowadzenie do grafiki komputerowej dla dzieci i nie tylko. Dowiesz się, czym są tryby kolorów, na czym polega różnica między grafiką rastrową a grafiką wektorową, a także zobaczysz, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując...
Data dostępności:
- Treść podręcznika została zorientowana przede wszystkim na nabycie przez studentów umiejętności praktycznych przy wykorzystaniu programu GIMP wj wersji 2.8, która miała swoją premierę na początku maja 2012 r.
Data dostępności:
- Grafika rastrowa daje nam ogromne możliwości zarówno w retuszu fotografii, jak i tworzeniu różnych projektów, począwszy od prostych ulotek, a skończywszy na złożonych ilustracjach. Piksele, czyli jeszcze więcej Photoshopa. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla tych osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Photoshopa. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega stosowanie...
Data dostępności:
- Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe. Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów, zmiana ich kolejności,...
Data dostępności:
- Misja Python to praktyczny przewodnik po tworzeniu gry komputerowej w języku Python – języku programowania, który jest przyjazny dla początkujących i wykorzystywany przez miliony profesjonalistów oraz hobbystów, którzy po prostu chcą się dobrze bawić. Dzięki Misji Python utworzysz opartą na łamigłówkach grę przygodową z grafiką, dźwiękiem i animacjami. Twoja misja: uciec ze stacji kosmicznej, zanim...
Data dostępności:
- Przewodnik ten ma na celu zapoznanie Czytelnika z produktem o nazwie Expression Blend. Czym tak naprawdę jest Blend? Jest to profesjonalne narzędzie do projektowania interaktywnych interfejsów użytkownika – w szczególności różnego rodzaju animacji 2D oraz 3D. Pozwala na łączenie różnego rodzaju elementów w jednym projekcie. Mogą to być obrazy wideo, grafika wektorowa, wysokiej jakości elementy tekstowe,...
Data dostępności:
- Książka Od Zera do ECeDeeLa Standard (S1-S3), to kolejna książka przygotowana nie tylko, jako poradnik dla osób, które zaczynają dopiero swoją przygodę z komputerem, ale również dla wszystkich, którzy w aktywny i zaawansowany sposób korzystają, na co dzień z komputera, jako źródła wiedzy i narzędzia pracy. Autorzy książki dołożyli wszelkich starań, by treści zostały zaprezentowane w prosty i przejrzysty...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka Od Zera do ECeDeeLa Standard (S1-S3), to kolejna książka przygotowana nie tylko, jako poradnik dla osób, które zaczynają dopiero swoją przygodę z komputerem, ale również dla wszystkich, którzy w aktywny i zaawansowany sposób korzystają, na co dzień z komputera, jako źródła wiedzy i narzędzia pracy. Autorzy książki dołożyli wszelkich starań, by treści zostały zaprezentowane w prosty i przejrzysty...
Data dostępności:
- Książka przedstawia nowe podejście do języka Python, polegające na wykorzystaniu narzędzi wizualnych i bibliotek oferowanych przez pakiet Visual Studio oraz Microsoft .NET Framework. Nowe środowisko tworzenia aplikacji w języku Python, czyli pakiet IronPython Studio, ułatwia programowanie, wspierając projektanta narzędziami graficznymi i standardowymi bibliotekami, znanymi z takich języków, jak C#...
Data dostępności:
- Android jest obecnie najpopularniejszą platformą dla telefonów komórkowych i tabletów. Liczba aktywacji to setki tysięcy w ciągu jednego dnia na całym świecie. Dlatego też możliwość tworzenia własnego oprogramowania na urządzenia mobilne z systemem Android daje możliwość dotarcia do ogromnej liczby użytkowników. Książka przeznaczona jest dla osób pragnących samodzielnie nauczyć się od podstaw zasad...
Data dostępności:
- Platforma Moodle dla każdego nauczyciela , to podręcznik, który w zasadzie dedykowany jest dla wszystkich osób, które chcą wspomagać codzienny proces nauczania sprawdzonym i przetestowanym narzędziem do e-learningu, wykorzystywanym niemalże na całym świecie. Platforma Moodle nie zastąpi z pewnością nauczyciela, a proces dydaktyczny nie będzie mógł przebiegać bez jego obecności, jednak zdecydowanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Platforma Moodle dla każdego nauczyciela , to podręcznik, który w zasadzie dedykowany jest dla wszystkich osób, które chcą wspomagać codzienny proces nauczania sprawdzonym i przetestowanym narzędziem do e-learningu, wykorzystywanym niemalże na całym świecie. Platforma Moodle nie zastąpi z pewnością nauczyciela, a proces dydaktyczny nie będzie mógł przebiegać bez jego obecności, jednak zdecydowanie...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie

















