gronie
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Lider wśród magazynów biznesowych Miesięcznik FORBES został uznany za Magazyn Roku wg Media i Marketing Polska. FORBES na polskim rynku istnieje od 2004 roku. To prestiżowy magazyn o tematyce biznesowej, znany na świecie przede wszystkim z rankingów, począwszy od najbogatszych ludzi świata po najlepiej zarabiające gwiazdy. Autorzy Forbesa to światowe autorytety biznesu. To również autorzy dogłębnych...
Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 16,15 zł
Opinie o produkcie17,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,15 zł- Dostęp online PDF
- „Opolska” to nowy tygodnik regionalny. Naszą gazetę tworzy grupa znanych i doświadczonych dziennikarzy, którzy odeszli z „Nowej Trybuny Opolskiej”, by pracować w zgodzie z własnym sumieniem. Na lokalnym rynku prasy będzie nas wyróżniać niezależność od polityków, odwaga i dociekliwość w dążeniu do prawdy. To ważne, bo żyjemy w czasach, w których prawda sama się nie obroni.
Za...Data dostępności:
Data publikacji:
- Miesięcznik STOLICA to kontynuacja tygodnika o tym samym tytule, ukazującego się w latach 1946-89. STOLICA jest rzetelnym źródłem wiedzy o Warszawie, pismem obiektywnym, opiniotwórczym i bogato ilustrowanym. Zajmujemy się zarówno historią, tradycją miasta, losami jego mieszkańców, jak i ich współczesnymi problemami. Wiele miejsca poświęcamy przyszłości stolicy, planom rozwoju poszczególnych dzielnic....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kościół bez Jezusa? System kościelny jest niereformowalny. Niezmienna jest sakralna aura władzy, która sprawia, że dostojnicy kościelni czują się bezkarni. To teza nowej książki Tomasza Polaka, przez wiele lat jednego z najwybitniejszych polskich teologów, a dziś człowieka sceptycznego wobec Kościoła. Gdy polscy biskupi nie przestają lekceważyć doniesień o nadużyciach w swoim gronie, jakby przyznają...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nie potrzebujemy już nowych marek, nowych produktów czy kolejnych kolorowych czasopism. Potrzebujemy ich mniej. To, czego nam brakuje to etyki po stronie producentów, wiedzy po stronie konsumentów i uczciwości po stronie mediów. Jeśli nie nastąpi radykalna poprawa sytuacji, będziemy zmuszeni wziąć sprawy w swoje ręce – odstąpić od schemizowanej żywności oferowanej przez hipermarkety, od toksycznych...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie