gry
Liczba pozycji: 15
Internet. Globalne gry. Global Games – ebook
Agnieszka Gryszczyńska Grażyna Szpor Wojciech Rafał Wiewiórowski
Naukowe zaangażowanie w rozwiązywanie aktualnych problemów bywa trudne do pogodzenia z wymogami obiektywizmu i nieulegania emocjom w badaniach. Jako teoretyczne wsparcie podejmowania takich wyzwań i zachowania dystansu rozpatrzyć warto kategorię gier. Gry analizować można z różnych perspektyw: Pierwsza to rozwój rynku gier komputerowych i e-sportu . Druga to grywalizacja , strategia wykorzystania...Data dostępności:
Data publikacji:
Scenariusze animacyjne – ebook
Zuzanna Skonieczna
Scenariusze animacyjne jest to zbiór 24 propozycji na zabawę tematyczną dla grup w różnym przedziale wiekowym. Zawsze można dobrać poziom wiedzy pod daną grupę wiekową. Książka powstała po to, by pomóc w organizacji zabaw zarówno w szkole jak i w domu czy na wyjeżdzie.Data dostępności:
Data publikacji:
Czynniki Strachu w Grach Wideo – ebook
Patryk Polewiak
Dlaczego dobry horror straszy a zły wywołuje salwy śmiechu? Książka „Czynniki Strachu w Grach Wideo” odpowiada na to i wiele innych pytań z zakresu psychologii horroru. Pokazuje jakie czynniki wpływają pozytywnie na jakość gry wideo a które skutecznie niszczą doznania i odczucia gracza. Jest to poradnik obowiązkowy dla twórców gier oraz zbiór ciekawostek dla graczy, chcących spojrzeć od kuchni na ich...Data dostępności:
Data publikacji:
Wprowadzenie do groznawstwa – ebook
Katarzyna Prajzner
Publikacja stanowi pierwszy na polskim rynku podręcznik o charakterze wprowadzenia do groznawstwa. Składa się z dwóch części. Pierwsza jest prezentacją wybranych, najważniejszych kategorii analitycznych groznawstwa z perspektywy specyfiki obszaru gier i jego odrębności od innych form medialnych. Druga zawiera przykłady praktycznego wykorzystania omawianych wcześniej kategorii, a także analizy konkretnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Eksploracja danych na przykładzie wybranej gry losowej – ebook
Ilona Bednarska
Książka stanowi wprowadzenie do zagadnienia eksploracji i baz danych. Zawiera konkretne rozwiązania stworzone w języku Java oraz C# oraz prezentuje kody źródłowe aplikacji.Data dostępności:
Data publikacji:
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 – ebook
Matt Edmonds
Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4 Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami...Data dostępności:
Data publikacji:
Więź 1/2019 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Pogarsza się zarówno stan psychiczny Polaków, jak i stan opieki psychiatrycznej. Dlaczego psychiatria wpadła w pułapkę płytkiej polityki zdrowotnej? W czasie watykańskiego szczytu trzej kardynałowie, prawniczka i dziennikarka zaproponowali bolesny rachunek sumienia Kościoła po tragedii wykorzystywania seksualnego dzieci i młodzieży. Gry wideo to dziś coraz ważniejsze miejsce ekspresji realnych...Data dostępności:
Data publikacji:
W osiemdziesiąt dni dookoła świata – ebook
Juliusz Verne
"W osiemdziesiąt dni dookoła świata" to jedna z najsłynniejszych powieści Juliusza Verne'a. Głównym bohaterem opowieści jest angielski dżentelmen Phileas Fogg, znany jako stateczny, bogaty acz skromny samotnik. Zaskoczeniem dla wszystkich jest zdarzenie, podczas którego zakłada się o 20.000 funtów szterlingów ze swoimi znajomymi z gry w wista, że objedzie świat wokoło w ciągu 80 dni.Data dostępności:
Data publikacji:
The Game. Rewolucja cyfrowa – ebook
Alessandro Baricco
Transformacja, której doświadczamy, nie jest jedynie skutkiem rewolucji technologicznej z jej nowymi urządzeniami cyfrowymi. Spowodowała ją rewolucja mentalna. Ci co ją zapoczątkowali – od pionierów internetu po konstruktorów iPhone’a – nie mieli precyzyjnego planu na przyszłość, mieli tylko jeden cel: uniemożliwić powtórzenie się tragedii, do jakich doszło w XX wieku. Znieść granice, zbojkotować elity,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wprowadzenie do Raspberry Pi, wyd. II – ebook
Matt Richardson Shawn Wallace
Raspberry Pi to komputer wielkości karty kredytowej, do którego można podłączyć zwykły telewizor i klawiaturę. Jednak jest to pełnoprawny, choć mały komputer, który można wykorzystać w rozmaitych projektach, a także do wielu rzeczy, które realizują „zwykłe” komputery PC, jak praca z arkuszami kalkulacyjnymi i tekstem, przeglądanie Internetu czy gry lub oglądanie wideo wysokiej rozdzielczości. Ta książka...Data dostępności:
Data publikacji: