gry komputerowe
Liczba pozycji: 20
Czytanie interaktywnych obrazów. Gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności – ebook
Katarzyna Prajzner
Gry komputerowe są obecnie jednymi z najgwałtowniej i najciekawiej rozwijających się mediów. Książka łączy perspektywy badawcze teorii gier, filmu i literatury, groznawstwa, aby ukazywać, czym gry komputerowe są, w jaki sposób tworzą się relacje między nimi a graczami, a przede wszystkim jak funkcjonują one jako teksty i jak tworzą znaczenia. Są w niej również zaproponowane narzędzia analityczne dotyczące...Data dostępności:
Data publikacji:
Game on 1: Zemsta jest słodka – ebook
Frederik Hansen Andreas Nederland
Lucas uwielbia gry komputerowe, niestety mama nie pozwala mu grać. Pewnego dnia łamie jednak zakaz, ale jego komputer zaczyna się dziwnie zachowywać. Bucha z niego dym, a przed Lucasem pojawiają się cztery postacie z gier: MegaMonkey, Jumpkidd, generał Major Powers i jego córka Pixie. Nie przybyli tu jednak dla rozrywki: do świata Lucasa przedostał się Potwór Cienia, który jest w posiadaniu groźnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Miles Morales Spider-Man. Marvel – ebook
Jason Reynolds
Miles Morales jest zwykłym nastolatkiem. Gra w stare gry komputerowe, podkochuje się w ślicznej Alicii i chodzi do liceum. Aha, no i jest Spider-Manem. Ostatnio jednak jego pajęczy zmysł szwankuje. Miles zaczyna zastanawiać się nawet, czy jego przeznaczeniem jest bycie superbohaterem. Odkrywa jednak straszliwy spisek wymierzony w jego kolegów i sąsiadów z dzielnicy, a także w niego samego. Pora, żeby...Data dostępności:
Data publikacji:
Aleks i elfy z doliny Abor – ebook
Maja Grindal
Aleks wydaje się zwyczajnym dziesięciolatkiem. Lubi gry komputerowe, swoją mamę, psa i jedynego przyjaciela, ale już nieco mniej swój wzrost, odstające uszy i drwiących się z niego szkolnych kolegów. Pewnego dnia w sklepie wpada na rudowłosą, ekscentryczną dziewczynę, która najwyraźniej znajduje się w poważnych opałach. Chcąc jej pomóc, sam pakuje się w tarapaty, a jego życie wywraca się nagle do góry...Data dostępności:
Data publikacji:
Niemożliwa para – ebook
Emma Mills
Rozbrajająca historia o przyjaźni i miłości. Prawdziwa, szczera i śmieszna aż do bólu. Gideon to gwiazda amatorskiego teatru, najpopularniejszy chłopak w szkole i autor najlepszych tekstów, jakie można usłyszeć z ust faceta. Charyzma aż od niego bije. Iris jest bogata, złośliwa i nieznośna. I niczym się nie przejmuje. Tymczasem Claudia poważnie podchodzi do nauki i przyjaźni, jest bardzo oddana...Data dostępności:
Data publikacji:
Autorskie prawa osobiste twórców gier komputerowych – ebook
Jacek Markowski
Gry komputerowe stały się powszechną formą rozrywki, cechującą się niebywałym potencjałem gospodarczym. Ich złożoność oraz często ogromny rozmach, przejawiający się w możliwości eksploracji rozległych wirtualnych światów, sprawiają iż badana materia jest dużym wyzwaniem pod względem prawnym, którą nauka prawa winna być żywo zainteresowana. Monografia kierowana jest przede wszystkim do osób, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Logo na lekcjach matematyki w szkole podstawowej – ebook
Piotr Zarzycki
Lubisz gry komputerowe? Chciałbyś podciągnąć się z geometrii? LOGO wciągnie cię jak gra. Dzięki temu programowi w przyjemny i atrakcyjny sposób nauczysz się właściwości wielu figur, a książka będzie ci nieocenionym przewodnikiem. Książka przeznaczona jest dla osób posiadających program LOGO* (lub osób zamierzających korzystać z tego programu). Zawiera gotowe zestawy ćwiczeń ułatwiających wykorzystanie...Data dostępności:
Literatura i media po 1989 roku – ebook
Maryla Hopfinger
Autorka pyta o sytuację literatury w dobie kultury audiowizualnej i rekonfiguracji komunikacji społecznej oraz o miejsce paralelnych narracji audiowizualnych. Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę – jej przemiany, właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój literatury...Data dostępności:
Przedmioty wirtualne – ebook
Charakterystycznym rysem współczesności jest coraz szersza obecność w naszym życiu przedmiotów wirtualnych. Należą do nich witryny internetowe, portale społecznościowe, sklepy on-line, gry komputerowe, elektroniczne dzieła sztuki, wirtualne pieniądze, a nawet pewnego rodzaju organizacje, których naturalnym środowiskiem działania jest Internet. Owa względnie nowa sfera rzeczywistości, rzeczywistości...Data dostępności:
Zastosowanie teorii gier w tworzeniu sztucznej inteligencji – ebook
Ewa Drabik
Celem pracy jest analiza i ocena w jaki sposób rozwój klasycznej teorii gier, a w szczególności gier pozycyjnych oraz rozwój gier komputerowych zaważył na rozwoju sztucznej inteligencji. Dotyczy to w szczególności gier pozycyjnych z kompletną informacją, takich jak szachy i Go, czy też gier typu Mazura-Banacha, które zapisane zostały w Księdze Szkockiej, a także szeroko rozumianych gier komputerowych....Data dostępności: