Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

gry komputerowe

Liczba pozycji: 20
  • CENA NEXTO

    Czytanie interaktywnych obrazów. Gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności – ebook

    Katarzyna Prajzner  

    Gry komputerowe są obecnie jednymi z najgwałtowniej i najciekawiej rozwijających się mediów. Książka łączy perspektywy badawcze teorii gier, filmu i literatury, groznawstwa, aby ukazywać, czym gry komputerowe są, w jaki sposób tworzą się relacje między nimi a graczami, a przede wszystkim jak funkcjonują one jako teksty i jak tworzą znaczenia. Są w niej również zaproponowane narzędzia analityczne dotyczące...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,20 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • Game on 1: Zemsta jest słodka – ebook
    CENA NEXTO

    Game on 1: Zemsta jest słodka – ebook

    Frederik Hansen   Andreas Nederland  

    Lucas uwielbia gry komputerowe, niestety mama nie pozwala mu grać. Pewnego dnia łamie jednak zakaz, ale jego komputer zaczyna się dziwnie zachowywać. Bucha z niego dym, a przed Lucasem pojawiają się cztery postacie z gier: MegaMonkey, Jumpkidd, generał Major Powers i jego córka Pixie. Nie przybyli tu jednak dla rozrywki: do świata Lucasa przedostał się Potwór Cienia, który jest w posiadaniu groźnej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,99 zł 19,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Miles Morales Spider-Man. Marvel – ebook

    Jason Reynolds  

    Miles Morales jest zwykłym nastolatkiem. Gra w stare gry komputerowe, podkochuje się w ślicznej Alicii i chodzi do liceum. Aha, no i jest Spider-Manem. Ostatnio jednak jego pajęczy zmysł szwankuje. Miles zaczyna zastanawiać się nawet, czy jego przeznaczeniem jest bycie superbohaterem. Odkrywa jednak straszliwy spisek wymierzony w jego kolegów i sąsiadów z dzielnicy, a także w niego samego. Pora, żeby...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,30 zł 27,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Aleks i elfy z doliny Abor – ebook

    Maja Grindal  

    Aleks wydaje się zwyczajnym dziesięciolatkiem. Lubi gry komputerowe, swoją mamę, psa i jedynego przyjaciela, ale już nieco mniej swój wzrost, odstające uszy i drwiących się z niego szkolnych kolegów. Pewnego dnia w sklepie wpada na rudowłosą, ekscentryczną dziewczynę, która najwyraźniej znajduje się w poważnych opałach. Chcąc jej pomóc, sam pakuje się w tarapaty, a jego życie wywraca się nagle do góry...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO

    Niemożliwa para – ebook

    Emma Mills  

    Rozbrajająca historia o przyjaźni i miłości. Prawdziwa, szczera i śmieszna aż do bólu. Gideon to gwiazda amatorskiego teatru, najpopularniejszy chłopak w szkole i autor najlepszych tekstów, jakie można usłyszeć z ust faceta. Charyzma aż od niego bije. Iris jest bogata, złośliwa i nieznośna. I niczym się nie przejmuje. Tymczasem Claudia poważnie podchodzi do nauki i przyjaźni, jest bardzo oddana...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,20 zł 28,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Autorskie prawa osobiste twórców gier komputerowych – ebook

    Jacek Markowski  

    Gry komputerowe stały się powszechną formą rozrywki, cechującą się niebywałym potencjałem gospodarczym. Ich złożoność oraz często ogromny rozmach, przejawiający się w możliwości eksploracji rozległych wirtualnych światów, sprawiają iż badana materia jest dużym wyzwaniem pod względem prawnym, którą nauka prawa winna być żywo zainteresowana. Monografia kierowana jest przede wszystkim do osób, które...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 134,10 zł 149,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 134,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Logo na lekcjach matematyki w szkole podstawowej – ebook
    CENA NEXTO

    Logo na lekcjach matematyki w szkole podstawowej – ebook

    Piotr Zarzycki  

    Lubisz gry komputerowe? Chciałbyś podciągnąć się z geometrii? LOGO wciągnie cię jak gra. Dzięki temu programowi w przyjemny i atrakcyjny sposób nauczysz się właściwości wielu figur, a książka będzie ci nieocenionym przewodnikiem. Książka przeznaczona jest dla osób posiadających program LOGO* (lub osób zamierzających korzystać z tego programu). Zawiera gotowe zestawy ćwiczeń ułatwiających wykorzystanie...

    Data dostępności:

    Cena: 13,50 zł 15,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Literatura i media po 1989 roku – ebook
    CENA NEXTO

    Literatura i media po 1989 roku – ebook

    Maryla Hopfinger  

    Autorka pyta o sytuację literatury w dobie kultury audiowizualnej i rekonfiguracji komunikacji społecznej oraz o miejsce paralelnych narracji audiowizualnych. Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę – jej przemiany, właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój literatury...

    Data dostępności:

    Cena: 25,20 zł 28,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Przedmioty wirtualne – ebook
    CENA NEXTO

    Przedmioty wirtualne – ebook

    Charakterystycznym rysem współczesności jest coraz szersza obecność w naszym życiu przedmiotów wirtualnych. Należą do nich witryny internetowe, portale społecznościowe, sklepy on-line, gry komputerowe, elektroniczne dzieła sztuki, wirtualne pieniądze, a nawet pewnego rodzaju organizacje, których naturalnym środowiskiem działania jest Internet. Owa względnie nowa sfera rzeczywistości, rzeczywistości...

    Data dostępności:

    Cena: 0,90 zł 1,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 1,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zastosowanie teorii gier w tworzeniu sztucznej inteligencji – ebook
    CENA NEXTO

    Zastosowanie teorii gier w tworzeniu sztucznej inteligencji – ebook

    Ewa Drabik  

    Celem pracy jest analiza i ocena w jaki sposób rozwój klasycznej teorii gier, a w szczególności gier pozycyjnych oraz rozwój gier komputerowych zaważył na rozwoju sztucznej inteligencji. Dotyczy to w szczególności gier pozycyjnych z kompletną informacją, takich jak szachy i Go, czy też gier typu Mazura-Banacha, które zapisane zostały w Księdze Szkockiej, a także szeroko rozumianych gier komputerowych....

    Data dostępności:

    Cena: 28,80 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 20

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA