Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

gry komputerowe

Liczba pozycji: 12
  • CENA NEXTO

    Czytanie interaktywnych obrazów. Gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności – ebook

    Katarzyna Prajzner  

    Gry komputerowe są obecnie jednymi z najgwałtowniej i najciekawiej rozwijających się mediów. Książka łączy perspektywy badawcze teorii gier, filmu i literatury, groznawstwa, aby ukazywać, czym gry komputerowe są, w jaki sposób tworzą się relacje między nimi a graczami, a przede wszystkim jak funkcjonują one jako teksty i jak tworzą znaczenia. Są w niej również zaproponowane narzędzia analityczne dotyczące...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,20 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Poniewczasie – ebook

    Lisa Kränzler  

    Wielopłaszczyznowa powieść, będąca zarazem traktatem o pamięci i odpowiedzialności, studium przyjaźni, tekstem o narodzinach artystki, opowieścią o zmaganiu się z żalem i poczuciem winy po stracie bliskiej osoby – poniewczasie... Lisa Kränzler – „malarka, która pisze” – tworzy wyraziste sceny wizualne, przypominające obrazy neoekspresjonistyczne. Opowiada o relacji dwóch nastolatek, które różni niemal...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,44 zł 21,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,60 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Autorskie prawa osobiste twórców gier komputerowych – ebook

    Jacek Markowski  

    Gry komputerowe stały się powszechną formą rozrywki, cechującą się niebywałym potencjałem gospodarczym. Ich złożoność oraz często ogromny rozmach, przejawiający się w możliwości eksploracji rozległych wirtualnych światów, sprawiają iż badana materia jest dużym wyzwaniem pod względem prawnym, którą nauka prawa winna być żywo zainteresowana. Monografia kierowana jest przede wszystkim do osób, które...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 134,10 zł 149,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 134,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zrobiłbym coś złego – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Zrobiłbym coś złego – audiobook

    Michal Chmielewski  

    Realistyczna powieść o dojrzewaniu w klimacie lat 90. Akcja książki toczy się w fikcyjnym miasteczku na północy Polski. Główni bohaterowie to czwórka nastolatków , którzy spędzają wakacje w typowy dla tamtych czasów sposób: włóczą się po okolicy, grają w piłkę na podwórku, przesiadują na osiedlowych ławkach, sporadycznie grają w gry komputerowe. Nie należą do najgrzeczniejszych „w klasie”,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,76 zł 21,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,76 zł

    Więcej

    • MP3
  • Logo na lekcjach matematyki w szkole podstawowej – ebook
    CENA NEXTO

    Logo na lekcjach matematyki w szkole podstawowej – ebook

    Piotr Zarzycki  

    Lubisz gry komputerowe? Chciałbyś podciągnąć się z geometrii? LOGO wciągnie cię jak gra. Dzięki temu programowi w przyjemny i atrakcyjny sposób nauczysz się właściwości wielu figur, a książka będzie ci nieocenionym przewodnikiem. Książka przeznaczona jest dla osób posiadających program LOGO* (lub osób zamierzających korzystać z tego programu). Zawiera gotowe zestawy ćwiczeń ułatwiających wykorzystanie...

    Data dostępności:

    Cena: 13,50 zł 15,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Literatura i media po 1989 roku – ebook
    CENA NEXTO

    Literatura i media po 1989 roku – ebook

    Maryla Hopfinger  

    Autorka pyta o sytuację literatury w dobie kultury audiowizualnej i rekonfiguracji komunikacji społecznej oraz o miejsce paralelnych narracji audiowizualnych. Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę – jej przemiany, właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój literatury...

    Data dostępności:

    Cena: 25,20 zł 28,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Przedmioty wirtualne – ebook
    CENA NEXTO

    Przedmioty wirtualne – ebook

    Charakterystycznym rysem współczesności jest coraz szersza obecność w naszym życiu przedmiotów wirtualnych. Należą do nich witryny internetowe, portale społecznościowe, sklepy on-line, gry komputerowe, elektroniczne dzieła sztuki, wirtualne pieniądze, a nawet pewnego rodzaju organizacje, których naturalnym środowiskiem działania jest Internet. Owa względnie nowa sfera rzeczywistości, rzeczywistości...

    Data dostępności:

    Cena: 0,90 zł 1,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 1,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zastosowanie teorii gier w tworzeniu sztucznej inteligencji – ebook
    CENA NEXTO

    Zastosowanie teorii gier w tworzeniu sztucznej inteligencji – ebook

    Ewa Drabik  

    Celem pracy jest analiza i ocena w jaki sposób rozwój klasycznej teorii gier, a w szczególności gier pozycyjnych oraz rozwój gier komputerowych zaważył na rozwoju sztucznej inteligencji. Dotyczy to w szczególności gier pozycyjnych z kompletną informacją, takich jak szachy i Go, czy też gier typu Mazura-Banacha, które zapisane zostały w Księdze Szkockiej, a także szeroko rozumianych gier komputerowych....

    Data dostępności:

    Cena: 28,80 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Gracze – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Gracze – audiobook

    Karina Obara  

    Cezary i Michał to nastolatkowie z dwustutysięcznego miasta. Namiętnie grają w gry komputerowe. Michał wychowywany jest przez matkę prostytutkę i ich relacje są bardzo trudne. Cezary pochodzi z typowej mieszczańskiej rodziny, w której rodzice starają się przekazać dzieciom najważniejsze wartości, tłumaczą, czym jest dobro i zło. Pewnego dnia w głowach Cezarego i Michała rodzi się szalona myśl, by wcielić...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 28,80 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,80 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Literatura prze-pisana. Od „Hamleta” do slashu – ebook

    Agnieszka Izdebska   Danuta Szajnert  

    Formuły „literatura prze-pisana” używa się przede wszystkim do określenia tych spośród praktyk intertekstualnych, w których: 1) aktywizowane są inne niż punktowe odniesienia do cudzych wypowiedzi, czyli takie, w których semantycznej i często ideologicznej rewaloryzacji poddawane są większe całości tekstowe; 2) są to odniesienia skonkretyzowane, co wyróżnia je spośród relacji „przyrodzonych” anonimowej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,63 zł 26,25 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,63 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 12

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA