gry komputerowe
Liczba pozycji: 15
Czytanie interaktywnych obrazów. Gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności – ebook
Katarzyna Prajzner
Gry komputerowe są obecnie jednymi z najgwałtowniej i najciekawiej rozwijających się mediów. Książka łączy perspektywy badawcze teorii gier, filmu i literatury, groznawstwa, aby ukazywać, czym gry komputerowe są, w jaki sposób tworzą się relacje między nimi a graczami, a przede wszystkim jak funkcjonują one jako teksty i jak tworzą znaczenia. Są w niej również zaproponowane narzędzia analityczne dotyczące...Data dostępności:
Data publikacji:
Moja pierwsza mitologia. Księga I – audiobook
Katarzyna Marciniak
"Moja pierwsza mitologia" odkryje przed tobą starożytną magię greckich i rzymskich mitów, a także związanych z nimi wyrażeń i zwrotów do dziś używanych w języku polskim. Spotkasz tu maleńkiego Zeusa w kozim żłobku, Heraklesa na lekcji matematyki, wielu innych bogów i herosów, a także całe stada mówiących zwierząt. Apollo i telefon komórkowy? Hydra i gry komputerowe? Tak! Wystarczy odrobina wyobraźni,...Data dostępności:
Data publikacji:
Niebezpieczna zabawa – audiobook
Daniel Zimakoff
Noah i Carl nie mogą grać w gry komputerowe. Muszą iść na dwór i się bawić, mimo że na zewnątrz jest zimno. Ale co mają tam robić? W końcu Carl wpada na pomysł. Bardzo niebezpieczny pomysł. I oczywiście wszystko idzie nie tak jak powinno. W lesie wybucha pożar! Czy chłopcy zdobędą się na odwagę, żeby poprosić o pomoc zgorzkniałego, starego mężczyznę z wielkim, przerażającym psem? Niezwykle ciekawa...Data dostępności:
Data publikacji:
Detektyw Rutkowski - Is back! - poradnik do gry – ebook
Maciej Jałowiec
Poradnik do gry Detektyw Rutkowski – is back! zawiera kompletny opis przejścia wszystkich dziesięciu misji. Obfitość obrazków, omówienie przydatnych taktyk oraz informacje odnośnie ukrytych paczek z amunicją z pomogą w ukończeniu wszystkich zadań. Skrócona wersja spisu treści: -Wprowadzenie -[Misja 1] Magazyny chemiczne (1) -[Misja 1] Magazyny chemiczne (2) -[Misja 2] Biurowiec korporacji (1) -[Misja...Data dostępności:
Data publikacji:
SUPERHOT - poradnik do gry – ebook
Patrick "Yxu" Homa
Poradnik do gry Superhot zawiera szczegółowy opis przejścia gry. Jego zawartość obejmuje informacje na temat każdego z 26 dostępnych poziomów oraz proponowaną strategię działania . Znajdziesz tu także informacje na temat sekretów , sprytnie ukrytych przed graczem. Nie zabrakło także opisu wszystkich dostępnych trybów gry , które dostępne są po obejrzeniu zakończenia i urozmaicają rozgrywkę. Superhot...Data dostępności:
Data publikacji:
Autorskie prawa osobiste twórców gier komputerowych – ebook
Jacek Markowski
Gry komputerowe stały się powszechną formą rozrywki, cechującą się niebywałym potencjałem gospodarczym. Ich złożoność oraz często ogromny rozmach, przejawiający się w możliwości eksploracji rozległych wirtualnych światów, sprawiają iż badana materia jest dużym wyzwaniem pod względem prawnym, którą nauka prawa winna być żywo zainteresowana. Monografia kierowana jest przede wszystkim do osób, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Logo na lekcjach matematyki w szkole podstawowej – ebook
Piotr Zarzycki
Lubisz gry komputerowe? Chciałbyś podciągnąć się z geometrii? LOGO wciągnie cię jak gra. Dzięki temu programowi w przyjemny i atrakcyjny sposób nauczysz się właściwości wielu figur, a książka będzie ci nieocenionym przewodnikiem. Książka przeznaczona jest dla osób posiadających program LOGO* (lub osób zamierzających korzystać z tego programu). Zawiera gotowe zestawy ćwiczeń ułatwiających wykorzystanie...Data dostępności:
Literatura i media po 1989 roku – ebook
Maryla Hopfinger
Autorka pyta o sytuację literatury w dobie kultury audiowizualnej i rekonfiguracji komunikacji społecznej oraz o miejsce paralelnych narracji audiowizualnych. Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę – jej przemiany, właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój literatury...Data dostępności:
Przedmioty wirtualne – ebook
Charakterystycznym rysem współczesności jest coraz szersza obecność w naszym życiu przedmiotów wirtualnych. Należą do nich witryny internetowe, portale społecznościowe, sklepy on-line, gry komputerowe, elektroniczne dzieła sztuki, wirtualne pieniądze, a nawet pewnego rodzaju organizacje, których naturalnym środowiskiem działania jest Internet. Owa względnie nowa sfera rzeczywistości, rzeczywistości...Data dostępności:
Zastosowanie teorii gier w tworzeniu sztucznej inteligencji – ebook
Ewa Drabik
Celem pracy jest analiza i ocena w jaki sposób rozwój klasycznej teorii gier, a w szczególności gier pozycyjnych oraz rozwój gier komputerowych zaważył na rozwoju sztucznej inteligencji. Dotyczy to w szczególności gier pozycyjnych z kompletną informacją, takich jak szachy i Go, czy też gier typu Mazura-Banacha, które zapisane zostały w Księdze Szkockiej, a także szeroko rozumianych gier komputerowych....Data dostępności: