guru
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 9
- Jordan Belfort Inwestycje Wilka. Jak zarobić fortunę na Wall Street Przełożył Bohdan Maliborski Książka dla każdego, kto chce wejść do świata inwestycji lub udoskonalić swoje metody budowania kapitału Dowcipny i rzeczowy przewodnik dla osób zainteresowanych graniem na giełdzie i poznaniem arkanów tej sztuki stosowanych przez czołowego inwestora z Wall Street, „nieokrzesanego i często...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Psychologia giełdy to ulubiony temat Kostolanya, którego zawsze fascynowały ludzkie zachowania na parkiecie. Jego książka opowiada o tych, którzy potrafią myśleć nieschematycznie, i o tych, którzy przegrywają, dlatego że są absolutnie pewni wszystkiego. Bo gra na giełdzie nie przypomina ani szachów, ani ruletki – jest zdumiewającym połączeniem jednego i drugiego. Kostolany podstawowe zasady działania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Praktyka brandingu to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dobrze zacznij dzień. Odzyskaj siebie i znajdź czas dla swoich potrzeb i marzeń. Zamień „nie mogę” w MOGĘ! Wprowadź rewolucyjną poranną rutynę, dzięki której znajdziesz spokój, zmaksymalizujesz wydajność oraz zachowasz zdrowie i energię. Pobudka o 5 rano może zmienić życie na zawsze. Robin Sharma, autor bestsellera Mnich, który sprzedał swoje Ferrari jest jednym z czołowych guru...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co przyciąga największą uwagę w mediach, w polityce, w codziennym życiu? Konflikt. Kochamy go czy nienawidzimy̶nie możemy od niego uciec. Ale co, jeśli konflikt nie jest problemem, tylko szansą? William Ury, legendarny negocjator i autor światowych bestsellerów, odsłania brutalną prawdę: konflikty są nie tylko nieuniknione, ale wręcz potrzebne. W tej książce zaglądamy za kulisy najbardziej napiętych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Adam Grant, jeden z najbardziej fascynujących i prowokujących myślicieli z dziedziny zarządzania swojego pokolenia, autor bestsellerów „New York Timesa”, tym razem pokazuje, w jaki sposób możemy bronić naszych najlepszych pomysłów i idei oraz skutecznie wprowadzać je w życie, a także jak liderzy mogą efektywnie zachęcać i stymulować swoich pracowników do tego, by ci myśleli nieszablonowo...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Jedna z 10 najciekawszych książek dla osób zarządzających ludźmi” według SHRM (Society for Human Resource Managers). Jedna z „Książek biznesowych miesiąca” według dziennika „FinancialTimes”. Jedna z „14 najlepszych książek biznesowych” wg magazynu „Business Insider”. Jedna z „10 książek o przywództwie, na które warto zwrócić uwagę”...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie