guru
Liczba pozycji: 5
Przepędźcie guru, którzy radzą, jak żyć i inne eseje – ebook
Tomasz Witkowski
„Przepędźcie guru, którzy radzą, jak żyć” to tytuł jednego z rozdziałów książki Tomasza Witkowskiego będącej zbiorem błyskotliwych esejów filozoficzno-publicystycznych, w których autor demaskuje obiegowe prawdy dotyczące rzeczywistości i kultury, w której żyjemy. Szczególnie dużo uwagi poświęca problematyce umierania i kwestiom etycznym z tym związanym, a także narzędziom krytycznego myślenia i kulturowym...Data dostępności:
Niewidzialna transfuzja – ebook
Wahe Guru Singh
Książka popularno-naukowa, oparta na autentycznych doświadczeniach autora. Dedykowana wszystkim szukającym wyjaśnienia przyczyny wielu chorób o nieznanej dotychczas etiologii. Zaskakujące wyjaśnienie prostych zależności wynikających z odmienności genetycznej powiązanych z grupami krwi.Data dostępności:
Data publikacji:
Owen Yeates tom 8. Ostatnia przygoda – audiobook
Eugeniusz Dębski
Co jakiś czas ludzkością wstrząsa wiadomość o masowym suicydzie . Jednych dziwi rozmiar zbiorowego samobójstwa, na przykład niemal tysiąc osób, inni dziwią się jak to się dzieje, że normalni zdrowi umysłowo i wykształceni ludzie mogą ulec jakiemuś guru, który prowadzi ich do Krainy Wiecznych Połowów czy innego Raju? Mało kto pozostaje obojętny, słysząc, że w pożarze budynku sekty spłonęło kilkadziesiąt...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji: