harry
Liczba pozycji: 39
Po złej stronie pożegnania – audiobook
Michael Connelly
Harry Bosch podejmuje pracę prywatnego detektywa. Nie ma własnego biura, nie wydaje ani centa na reklamy i ostrożnie dobiera klientów, ale jego renoma mówi sama za siebie. Trzydzieści lat w LAPD to doświadczenie, którego nie sposób podważyć. Wkrótce otrzymuje zlecenie od jednego z najbogatszych mieszkańców stanu. Osamotniony miliarder stoi nad grobem, ale wciąż prześladuje go przeszłość i decyzja,...Data dostępności:
Data publikacji:
Ko(s)miczna futryna – audiobook
Dariusz Rekosz
Że jesteśmy spokrewnieni z Azjatami ("Szyfr Jana Matejki"), to jeszcze nic. W "Ko(s)micznej futrynie" jeszcze bezwstydniej odkryto Prawdę o nas, a wiedza ta narobi wszystkim słuchaczom niezłego bigosu w głowach. Ba! Będą tacy, którzy bez problemu załapią się na żółte papiery. W skrócie: Polacy naprawdę są… nie z tej Ziemi. Przekonuje się o tym Ziutek Świenty i jego rozkoszna drużyna. Są ścigani...Data dostępności:
Data publikacji:
Windsorowie. Celebryci, nudziarze, skandaliści – audiobook
Iwona Kienzler
Skąd się wzięli Windsorowie? Dla kogo Edward VIII zrezygnował z korony? Czy Harry i Meghan to idealna para, przykładni rodzice czy może jednak celebryckie show? Losy brytyjskiej royal family z zapartym tchem śledzą co dzień miliony osób na całym świecie, a radości i smutki jej członków to stały temat medialnych doniesień. Dzieje Windsorów pełne są romansów i skandali, a niektórzy z nich stali się...Data dostępności:
Data publikacji:
Jack Reacher. Elita zabójców (wydanie filmowe) – audiobook
Lee Child
Powieść, na podstawie której powstaje drugi sezon popularnego i cenionego serialu „Reacher”. W roli głównej charyzmatyczny Alan Ritchson, który zaskarbił sobie sympatię zarówno wieloletnich czytelników Lee Childa, jak i nowych fanów serii o Jacku Reacherze. Już wkrótce na platformie Amazon Prime! Z Jackiem Reacherem się nie zadziera. Żadnego telefonu, żadnego adresu. Po odejściu z...Data dostępności:
Data publikacji:
Zapomniani artyści II Rzeczypospolitej – audiobook
Marek Teler
Marek Teler w oparciu o nieznane źródła odkrywa tajemnice przedwojennych gwiazd kina i estrady. Błyskotliwe kariery wielu z nich legły w gruzach wraz z wybuchem II wojny światowej. Dzięki drobiazgowemu śledztwu Marka Telera poznajemy m.in. losy sławnej Iny Benity, odkrywamy kłamstwa arystokraty ukrywającego się pod pseudonimem Harry’ego Corta oraz podążamy za karierą Edwarda Raquello, etatowego...Data dostępności:
Data publikacji:
Jack Reacher. Sto milionów dolarów – audiobook
Lee Child
Rok 1996. Jack Reacher nadal służy w wojsku i w ciągu jednego dnia otrzymuje medal, po czym niczym uczniak zostaje odesłany do szkoły. W szkolnej klasie zastaje dwóch mężczyzn: agenta FBI oraz analityka CIA. Każdy z nich jest wykwalifikowanym człowiekiem do zadań specjalnych i każdy z nich zastanawia się, co, do diabła, tutaj robią… I wreszcie się dowiadują, że uśpiona komórka dżihadystów w...Data dostępności:
Data publikacji:
Tom Felton. Autobiografia. Po drugiej stronie różdżki – audiobook
Tom Felton
Ulubiony czarny bohater. Naczelny przeciwnik Harry’ego Pottera. Pierwsza różdżka Slytherinu. Chłopiec, który nie miał wyboru. Tom Felton, lepiej znany jako Draco Malfoy, wkracza na scenę. Poznajcie pełne magii i chaosu życie czarodzieja! Dzieciństwo Toma Feltona nie mogło należeć do zwyczajnych, w końcu nie każdy może pochwalić się tym, że w jego życie wkroczyła filmowa magia. Tom wcześnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem – audiobook
Richard P. Rumelt
Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia - zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię. Powszechne błędy Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”)...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: