harry
Liczba pozycji: 4
Uciekaj, Króliku – ebook
John Updike
Królik ucieka jak Huck Finn − przed próbami ucywilizowania go. Jak Holden z Buszującego w zbożu − ucieka przed dorosłością. Jak Ben z Absolwenta Mike’a Nicholsa − ucieka, choć nie wie dokąd. Jak bohaterowie Kerouacowskiej powieści W drodze − ucieka, aby uciekać, bo cel nie jest ważny, istotna jest zmiana. Harry Królik Angstrom to postać pełna przeciwieństw, człowiek Kierkegaardowski − w ciągłym stanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielskie zwroty – ebook
Paweł Sygnowski
Zidentyfikuj bariery w nauce języka angielskiego Chciałbym, abyś sobie zadał pytanie, co dla Ciebie jest największą przeszkodą w opanowaniu języka angielskiego? Czy to jest brak czasu? Przecież tak trudno znaleźć te 40 czy 60 minut na naukę, już nie wspominając o czasie potrzebnym na dojazd do szkoły językowej. Czy to jest nuda? Przecież tradycyjna nauka jest strasznie nudna. Angażuje niewiele zmysłów,...Data dostępności:
Data publikacji:
Szybka nauka języków obcych – ebook
Paweł Sikoń
Jak nauczyć się nowego języka obcego, używając właściwych sposobów nauki i odblokowując możliwości swojego umysłu? Przez to, że nikt dotąd nie pokazał Ci WŁAŚCIWEGO sposobu na przyswojenie języka, uczysz się znacznie słabiej, niż byś mógł. Gdy przyswoisz sobie właściwe techniki nauki języków, które są w tej książce, nauka będzie prosta i intuicyjna jak zawiązanie sznurowadeł. System nauki, który...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: