ilustrowana
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 3
- Choć w ciągu ostatnich lat, wraz z narastaniem obaw dotyczących zmian klimatycznych, branża węglowa postrzegana jest negatywnie, to jako spadkobiercy rewolucji przemysłowej wszyscy skorzystaliśmy na wydobyciu „czarnego złota”. Węgiel w znaczącym stopniu wpłynął na bieg historii i na środowisko, w którym żyjemy – zarówno społeczne, jak i naturalne. Książka Ralpha Crane’a bada znaczenie węgla z punktu...
Data dostępności:
- Prezentowana monografia jest kolejną pozycją cyklu „Wybrane modele matematyczne w ekonomii”, w którym autorzy starają się przybliżać czytelnikom najważniejsze ich zdaniem pojęcia ekonomiczne w formalny, ale zarazem przystępny i zrozumiały sposób. Tym razem tematyka opracowania dotyczy problemu sprawiedliwości i związanego z nim zagadnienia nierówności społecznych, ze szczególnym uwzględnieniem sprawiedliwości...
Data dostępności:
- Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie



