instrumentarium

Liczba pozycji: 5
  • Audyt marketingowy. Wydanie II – ebook
    CENA NEXTO
    Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,25 zł 51,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zarówno w nauce, jak i praktyce gospodarczej. Polegają one na tym, że organizacje nakierowane są na stałe poszukiwanie nowych źródeł przewagi konkurencyjnej. Powstanie tej książki wynika z przekonania jej autorów o służebnej roli innowacji w budowaniu konkurencyjności oraz przewagi konkurencyjnej organizacji. Autorzy poszczególnych artykułów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 73,50 zł 98,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W książce ukazano menedżerską perspektywę zarządzania zmianami w publicznych podmiotach ochrony zdrowia, głównie szpitalach publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem wdrażania zmian w szpitalach publicznych oraz zarządzania kapitałem ludzkim w tzw. organizacjach oziębłych. Zaprezentowane w opracowaniu rozwiązania praktyczne stwarzają lepszą perspektywę dla efektywniejszego funkcjonowania tego typu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 82,59 zł 110,12 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 82,59 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO
    Employer branding jest jedną z najnowszych koncepcji zarządzania. Podejście to łączy ze sobą zarządzanie dwoma najważniejszymi niematerialnymi zasobami organizacji: zasobami ludzkimi oraz marką. Każda organizacja, która występuje w roli podmiotu zatrudniającego, ma swoją, mocniejszą lub słabszą, markę pracodawcy. W przypadku Polski, o czym świadczyć mogą liczne doniesienia medialne lub doświadczenia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,25 zł 27,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W monografii zostały przedstawione wyniki badań reakcji inwestorów na giełdach w Warszawie, Wiedniu i Frankfurcie na publikacje wskaźników makroekonomicznych oraz wskaźników nastrojów opisujących stan gospodarki USA. Do oceny wykorzystano dane śróddzienne pochodzące z lat 2004-2014. Badania przedstawione w książce dotyczą oddziaływania publikacji wskaźników makroekonomicznych na: zmienność śróddziennych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 74,25 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,25 zł

    Więcej

    • PDF