interakcje

Liczba pozycji: 5
  • CENA NEXTO
      Oswajanie cyfrowej rzeczywistości XXI wieku nie jest łatwe. Oczekiwania obywateli i przedsiębiorców w zakresie szybkości i łatwości dostępu do istotnych informacji wciąż stanowią problem mentalny i organizacyjny dla administracji publicznej. W książce ukazano, w jaki sposób technologie informacyjno-komunikacyjne wpływają na metody i możliwości komunikacji społecznej. Autorzy omawiają interakcje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,09 zł 17,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,09 zł

    Więcej

    • PDF
  • Rola Kościołów w życiu gospodarczym ziem polskich – ebook
    CENA NEXTO
    Religia, poprzez działania i przekonania ludzi, wpływa na gospodarkę na wielu płaszczyznach. Kształtuje moralność, kreuje stosunek do bogactwa, propaguje określony styl życia, konsumpcji, oszczędności, a także model rodziny czy innowacji naukowo-technicznych lub społecznych. Ponadto wyznania religijne zorganizowane w Kościoły były i są podmiotami życia gospodarczego, posiadającymi majątek i kapitał...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,84 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,84 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W skomplikowanej „układance" badań regionalnych coraz częściej elementem porządkującym mnogość czynników rozwoju jest struktura powiązań prze­strzennych. Interakcje sąsiedzkie oraz ograniczające je bariery fizyczne, administracyjne, kulturowe, historyczne, językowe stanowią o rozprzestrzenia­niu się procesów w sferze ekonomicznej i społecznej. Stad rozwój ekonomiczno-społeczny może być obserwowany...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,50 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W warunkach ekspansji biznesu międzynarodowego i wzrostu liczby filii zagranicznych, w których zachodzą interakcje międzykulturowe, istnieje potrzeba rozwoju wiedzy i prowadzenia badań w zakresie zarządzania tymi interakcjami. Dyscyplina zarządzania międzykulturowego znajduje się przy tym we wstępnej fazie rozwoju i obszar ten jest stosunkowo słabo opisany w literaturze, zwłaszcza w odniesieniu do...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,14 zł 70,85 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,14 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik marketingowych. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając formę interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler, słynny propagator „czterech P marketingu”,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 52,43 zł 69,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,43 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI