internetowy
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 11
- Wybór odpowiedniej formy opodatkowania działalności jest bardzo ważną kwestią, zwłaszcza dla frmy, która prowadzi sklep internetowy. Kompendium koncentruje się wokół tematyki form opodatkowania w ujęciu konkretnej działalności, jaką jest sklep online. Szczególna uwaga została poświęcona opodatkowaniu na zasadach ryczałtu ewidencjonowanego, którego zalety dostrzega coraz większe grono przedsiębiorców. Dzięki...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kto powiedział, że ekonomia musi być nudna? Z pewnością nie profesor Grzegorz W. Kołodko, jeden z największych światowych autorytetów w tej dziedzinie, a zarazem doświadczony polityk, zapalony podróżnik i znakomity popularyzator wiedzy. ?Wędrujący świat? to dzieło wielowątkowe i niezwykle barwne, zaskakujące rozmachem, a zarazem ujmujące żywym i przystępnym językiem, dzieło tyleż naukowe, co literackie....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria: Biznes Bestseller Dzięki tej książce dowiesz się, jak w pełni wykorzystać możliwości Google. Imperium Google w interesujący i wyczerpujący sposób przedstawia odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące fenomenu Google oraz prezentuje historię tworzenia całego internetu. W czerwcu 1999 r. Siergiej Brin przedstawił Google jako idealną wyszukiwarkę, która będzie przetwarzać i rozumieć wszystkie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Z e-bookiem Sklep Online Krok po Kroku zaplanujesz własny sklep internetowy i dzięki temu zaczniesz zarabiać w sieci! Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli: - widzisz potencjał w zarabianiu online, - chcesz zarabiać online, ale nie masz pomysłu, - nie wiesz w ogóle od czego zacząć. W tym e-booku znajdziesz: 150 stron - wartościowej wiedzy w postaci e-booka w PDF-ie, 21 rozdziałów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Chcesz zbudować dochodowy biznes online, ale nie wiesz, od czego zacząć? Zastanawiasz się, jak wybrać najlepszą strategię, stworzyć skuteczny plan działania i krok po kroku zrealizować swoje cele? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym wyjątkowym ebooku - kompleksowym przewodniku po budowie biznesu online. Ten ebook to więcej niż zbiór teorii. To praktyczny plan działania, który przeprowadzi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Era prosumenta 2.0. Wydanie uaktualnione. Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny dać konsumentom do myślenia: Czy twój ulubiony sklep...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych, podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Stałam w salonie z 2-miesięcznym synkiem na rękach i 6-letnią córką, biegającą wokół i płakałam. Był 11 marca 2020 roku, a ja wyłam ze zmęczenia i bezsilności, że biznesy stacjonarne, na które tyle lat pracowałam, sypią się z powodu pandemii. W głowie kołatało mi pytanie, czy znajdę sposób, by uratować moje biznesy i zapewnić bezpieczeństwo finansowe moim dzieciom, a sobie w końcu spokój, czy poddaję...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie