jaka to osoba
Liczba pozycji: 9
Kiedy kończy się życie – ebook
Tomasz P. Terlikowski
Siedem spojrzeń na granicę życia i śmierci Współczesna medycyna coraz skuteczniej przedłuża życie. Czym się kierować przy rozwiązywaniu wynikających stąd dylematów? Jak do tych problemów należy podchodzić od strony etycznej i duchowej? Na co powinna zwracać uwagę rodzina chorego? Autor podejmuje siedem prób rozwiązania problemu. W tym celu spotyka się z neurobiologiem, bioetykami o różnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczne sposoby na zdobywanie lojalnych klientów gabinetu weterynaryjnego – ebook
Praca zbiorowa
Oczekiwania klienta nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Decyzje klientów stanowią podstawę rozwoju każdej firmy. Istnieje bardzo duża różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem. A jaka wobec tego jest różnica jest między zwykłym klientem a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby uzyskać taki rodzaj lojalności i entuzjazmu, nie można...Data dostępności:
Data publikacji:
Za Przyczyną Maryi. Przykłady opieki Królowej Różańca św. Święta Maryja, Matka Chrystusowa i Matka Łaski Bożej – ebook
Teodor Jakub Naleśniak
Zbiór licznych przykładów potwierdzających nadprzyrodzoną interwencję Najświętszej Maryi Panny w rozmaitych sytuacjach życiowych wielu ludzi. Jest to pierwsza część przygotowywanego do wydania obszernego zbioru takich przykładów. Fragment: „We Vias w jednym z domów umieszczono dużą piękną statuę N. P. Maryi, w ostatnich latach rząd zakupił tę kamienicę i statuę kazał usunąć. Pewna pobożna osoba...Data dostępności:
Data publikacji:
Czy Kościół ma sens? – ebook
Abp Grzegorz Ryś Piotr Sikora
Pokusa chronienia instytucji - nawet wynikająca z jakichś wzniosłych motywów, cokolwiek by miało to znaczyć - jest możliwa wyłącznie w przypadku człowieka, który nigdy nie rozmawiał z osobą poszkodowaną. Natomiast jeśli ktoś miał na tyle odwagi i pokory, że to zrobił, to mu do głowy nie przyjdzie, by chronić instytucję. abp Grzegorz Ryś Czy Kościół posiada prawdę objawiona i kto może to wiedzieć?...Data dostępności:
Data publikacji:
Droga do sukcesu w biznesie sieciowym – ebook
Beata Glińska
Wiele osób, które rozpoczyna swoją drogę w biznesie sieciowym na Instagramie popełnia mnóstwo błędów. W efekcie wpadają w zwątpienie, czy w ogóle się do tego nadają. Autorka też należała do tej grupy. Dziś jest już po drugiej stronie. Przetrwała niełatwą drogę na szczyt i nie tylko osiągnęła sukces, ale go utrzymuje, idąc nieustannie naprzód. Obecnie 90% partnerów i klientów w biznesie pozyskuje...Data dostępności:
Data publikacji:
OPLOTKI. Sukces handmade – ebook
Agnieszka Gaczkowska
Masz dosyć plastikowych definicji szczęścia? Poznaj sekret sukcesu na TWOICH warunkach. Przeczytaj OPLOTKI. SUKCES HANDMADE. Frustrowało mnie, że wszyscy dookoła odnoszą sukces, a ja się zastanawiałam, co to właściwie znaczy. Wiedziałam niby, że do sukcesu prowadzi masa porażek, ale co gdybym powiedziała Ci, że porażka sama w sobie może okazać się największym sukcesem? Tak było w moim przypadku....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zorganizować pracę swoją i zespołu na odległość – ebook
Joanna Marcela
Vademecum zespołu rozproszonego, czyli Must have managera, to idealny zbiór wiedzy, dzięki któremu zrozumiesz, czym jest praca na odległość, jak radzić sobie z obowiązkami managera zespołów rozproszonych i jakie wartości zdobywamy oraz rozwijamy sami wobec siebie czy też w stosunku do naszej organizacji. Ebook zawiera zasady, wskazuje bariery, a także ukierunkowuje na wirtualną współpracę między...Data dostępności:
Data publikacji:
Intelektualny świat C.S. Lewisa – ebook
Alister E McGrath
Tematem tej niezwykłej książki są fundamentalne prawdy wiary chrześcijańskiej ukazane w kontekście duchowej biografii jednego z najpopularniejszych pisarzy i intelektualistów XX w.: C.S. Lewisa. Proces przemiany autora „ Opowieści z Narnii ” z pozycji ateisty w głęboko wierzącego chrześcijanina Alister E. McGrath opisał bardzo szczegółowo, dokumentując go źródłowo poprzez powołanie się na liczne listy...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – ebook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji: