john c.
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 6
- Czy nauka musi być w opozycji do religii? Czy ci, którzy wierzą, że świat został stworzony przez Boga, są naiwnymi głupcami? Odrzucający istnienie Boga naukowcy będą zawsze przywoływali swoje argumenty, pośród których nie ma miejsca na szaleństwo, jakim jest wiara. Zapatrzeni ślepo w prawa, prawdy, twierdzenia i reguły nie są skłonni dostrzec, że to właśnie wiara w odkrywanie niemożliwego i nieznanego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Mądrzy liderzy uczą się na własnych błędach. Najmądrzejsi liderzy uczą się nie tylko na błędach innych, lecz i na ich sukcesach. John Maxwell, doświadczony lider, jeden z 25 najlepszych autorów Amazon.com, którego bestsellerowe książki sprzedano w 13 milionach egzemplarzy, dzieli się z czytelnikami swoim 40-letnim doświadczeniem w zarządzaniu. Chce pomóc ci w pełnym wykorzystaniu twojego potencjału,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Legendarny inwestor John Doerr ujawnia, w jaki sposób system OKR - system wyznaczania celów - pomógł gigantom technologicznym takim jak Intel czy Google w osiągnięciu dynamicznego wzrostu i jak może pomóc każdej organizacji w rozwoju. Jesienią 1999 roku John Doerr spotkał się z założycielami startupu, któremu przekazał właśnie 12,5 miliona dolarów; była to największa inwestycja w jego karierze. Larry...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie wiele zdziałać bez skutecznych podwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej w pracownikach wiedzy, doświadczenia i motywacji oraz na ukierunkowanie tej siły na osiąganie wyników. W wielu sektorach biznesu i organizacjach non-profit odchodzi się od tradycyjnych autokratycznych i hierarchicznych modeli przywództwa na rzecz servant leadership...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- MIĘDZYNARODOWY BESTSELLER Jaką cenę zdążyłaś już w życiu zapłacić za brak wiary w siebie? Dzięki książce Worthy – źródło poczucia własnej wartości możesz to wszystko zmienić. Wyobraź sobie, co mogłabyś zdziałać, gdybyś CAŁKOWICIE uwierzyła w SIEBIE! Kiedy przestajesz w siebie wątpić, budujesz niewzruszone poczucie własnej wartości i przyjmujesz, kim tak naprawdę jesteś, a tym samym zyskujesz moc,...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie